بعد أزماتها المتعددة.. عاصي الحلاني يوجه رسالة لـ شيرين عبد الوهاب

وجه الفنان عاصي الحلاني رسالة للفنانة شيرين عبد الوهاب، تزامنًا مع أزماتها الأخيرة مع طليقها الفنان حسام حبيب وشركة روتانا.

قال عاصي الحلاني في رسالته لـ شيرين عبد الوهاب، عبر تصريحات تلفزيونية: «أنا بحبها كتير وأتمنى أنها ترجع أقوى وأقوى لأن شيرين علاقتي فيها أخوية وصداقة وعشرة».

رسالة عاصي الحلاني لـ شيرين عبد الوهاب

واختتم: «أتمنى أنها دايمًا تكون في أحلى حالاتها»، كما أوضح أنه يصور فيديو كليب لأغنية جديدة سيتم طرحها الشهر المقبل.

مازالت تصريحات الفنانة شيرين عبد الوهاب تضعها في مواقف حرجة بين معارفها وجمهورها، وكانت أخرها تسببت في تنحي المحامي ياسر قنطوش عن قضاياها وكذلك كونه المحامي الخاص بها.

عاصي الحلاني وشيرين عبد الوهاب عاصي الحلاني وشيرين عبد الوهاب

تصريحات شيرين عبد الوهاب

موقع قناة صدى البلد، يرصد فيما يلي تصريحات شيرين عبد الوهاب الأخيرة، وإليكم التفاصيل.

قالت الفنانة شيرين عبد الوهاب في تصريحات تلفزيونية أن أزمتها مع شركة روتانا ليست جديدة، حيث بدأت بوضع شرط نص على عدم عمل دعاية للأغاني التي حصلت عليها الشركة منها: 'طول عمرهم في أذى، والأذى ابتدى من أول شرط إني آخد غنوة منك ومعملش دعاية، يبقى النية هنا إيه'.

وتابعت شيرين حديثها، وقالت: 'أناشد بلدي، أنا شيرين عبد الوهاب مطربة كبيرة جدًا، عايزة بلدي تحميني من الكلام اللي بيحصل دلوقتي، لأني مغلطتش في حد، وسكوتي بين لهم إني ضعيفة، لكن أنا مش ضعيفة، أنا قرش وعنده سنان حامية جدا تطلع وقت اللزوم، ومش عارفة وقفوا الأغاني إزاي، أصلهم واصلين في الأذى'.

كما استكملت شيرين عبد الوهاب حديثها وقالت عن أزمتها مع روتانا: 'في مؤامرة إني أقعد في البيت، وأنا كنت ساكتة وقاعدة زي خيبتها، لكن صوتي مش هيتقطع أبدا، وهفضل راكبة القطر بتاعي ومفيش حد هيعرف يوقفه'.

وعن فكرة الاحتكار الفني، علقت شيرين: 'أنا ماضية دلوقتي مع شركة ربنا، هو اللي منجحني ومش محتاجة شركات، ومبسوطة كده آخر انبساط، ومش هبقى حكر لحد تاني أنا كبرت عن كده أوي'.

وأضافت: 'من 16 سنة دفعت لأستاذ نصر محروس 3 ونص مليون جنيه مع إني كنت عاملة نص عقدي، وإديتهم الشرط الجزائي وروحت روتانا، دلوقتي الكل يلزم حدوده ومحدش يجيب سيرتي، أنا فنانة كبير أوي'.

كما سخرت شيرين من الأزمات المستمرة مع شركة روتانا، وقالت: 'أنا فنانة جمهوري كبير أوي هيقف لهم، وعايزة أقول حاجة أخيرة، أنا سجن الناس وحشني جدا، ومستعدة أتسجن عادي جدا ومش فارقة معايا حاجة، ونفسي أجرب تجربة سجن النسا، وهبقى كوين في السجن، خلاص جتتي نحست'.

شيرين عبد الوهاب شيرين عبد الوهاب