بسمة وهبة تتصدر التريند: بلاش تحسدونا إحنا بنسافر نتعالج

عادت الإعلامية بسمة وهبة لتصدر تريند جوجل، بعدما نشرت فيديو عبر حسابها الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي «انستجرام»، وهي مستلقاة على السرير بأحد المستشفيات.

وبدا على «وهبة»، التعب والإرهاق، خلال تصوير الفيديو، والذي طالبت من خلاله متابعيها وأصدقائها بأن يتركوها وشأنها ولا يحسدوها على حياتها؛ حيث إنها تعاني من المرض وتعيش حالة نفسية سيئة.

ووجهت وهبة رسالة إلى إحدى السيدات، وذلك بعدما ساءت الظن فيها، قائلة «واحدة معرفة اتصلت بيا فمردتش عليها راحت بعتالى رسالة بتعاتبني فقلت لها معلش مش قادرة أتكلم لما أقدر حكلمك، راحت ردت عليه قالت لى آه مانتى مشغولة صحيح كل يوم في بلد وبتتفسحي».

وقالت بسمة وهبة: « أي صورة على السوشيال ميديا حلوة وراها أوقات وحشة وأي صورة فيها سعادة وراها أوقات تعاسة وألم صحيح ممكن أكون مسافرة بس بعمل عملية وفي البنج وحزينة».

وأضافت الإعلامية بسمة وهبة: «صاحبتي ماتت قبلها بيومين حتى وأنا في البنج وتعبانة حزينة عليها، وبدعيلها وممكن أكون مسافرة أتعالج مش أتفسح».

واختتمت كلامها في الفيديو: «أحب أقولك أنتي واللي زيك ربنا ما يحكم عليكي يا بنتي باللي في الواحد واحمدي ربنا إنك مش مضطرة تسافري عشان تلاقي حل لمرض نادر. من فضلكم ارحمونا وسيبونا في حالنا أنا صاحبتي وفاء ماتت من الحسد».

بسمة وهبة تعلق على إطلالة ويجز: «عيب أنت رايح بلد بيقدموك أنك مصري»

24 ساعة فن.. مرض هشام سليم وجراحة بسمة وهبة وأصالة تطرح أحدث أغانيها