بعد 6 أشهر من قراءة الفاتحة.. هشام جمال يعلن مفاجأة بشأن خطوبته من ليلى أحمد زاهر

كشف الفنان هشام جمال مفاجأة بشأن خطوبته من الفنانة الشابة ليلى أحمد زاهر، بعد حوالي 6 أشهر من قراءة الفاتحة.

قال هشام جمال عن موعد خطوبته الرسمية من ليلى أحمد زاهر، عبر تصريحات تلفزيونية: «الصيف ده إن شاء الله بس بجد لسه ما حددناش اليوم».

موعد الخطوبة الرسمية لـ هشام جمال وليلى أحمد زاهر

وأوضح أنهما مشغولان حاليًا بأكثر من عمل فني، وخاصةً ليلى زاهر، مختتمًا: «هنخلص ونرتب يوم وإن شاء لله خير».

أما الفنانة الشابة ليلى أحمد زاهر فكشفت موعد زفافها على المنتج والفنان هشام جمال، عبر تصريحات سابقة، كما تحدثت عن شخصية نسمة التي قدمتها في مسلسل أعلى نسبة مشاهدة.

ليلى زاهر وخطيبها هشام جمال ليلى زاهر وخطيبها هشام جمال

موعد زفاف ليلى زاهر وهشام جمال

قالت ليلى زاهر عن زواجها من هشام جمال عبر تصريحات تلفزيونية: «هشام جمال راجل، ويمكن لو حد تاني غيره بابا مكنش هيتقبل الموضوع بالطريقة دي وأنا كان عندي فكرة أن بابا عمره ما هيجوزني».

وتابعت: «لكن هشام أتكلم مع بابا وخرجني من الموضوع خالص، وهو دايمًا يشجعني ومبسوط بنجاحي وشه حلو عليّ.. والفرح لسه متحددش لكن هيكون قريب إن شاء الله».

وقالت الفنانة الشابة ليلى أحمد زاهر عن مسلسل أعلى نسبة مشاهدة، إن بعض الفيديوهات على تطبيق «تيك توك» بحاجة إلى رقابة، والعمل يسلط الضوء على سلبيات تلك المواقع.

وتابعت: ««مش رسالتنا خالص في المسلسل إن لو حد عمل كده وفي السجن يخرجوه وحرام وكده، لا خالص، اللي غلط معروف إنه بيتعاقب عشان ميرجعش يغلط تاني».

واستكملت ليلى زاهر: «في حاجات مش كويسة على تيك توك وناس غصب عنها، زي نسمة وشيماء محدش يهتم بيهم أو يقول لهم كلام حلو أوي، الأم بتضايق شيماء وتوريها الحاجات السلبية، لو الأهل ربونا إنهم بيحبونا ويدونا اهتمام مش هنروح برا».

ليلى زاهر وخطيبها هشام جمال ليلى زاهر وخطيبها هشام جمال

ليلي أحمد زاهر وهشام جمال