تامر حسني لـ أحلام: «كل حاجة هتبقي أجمل من الأول .. وبسمة بنتي متقلقيش»

رد الفنان تامر حسني على أحلام، بعد أن طالبته بتهدئة الأجواء بينه وبين زوجته بسمة بوسيل، والرجوع إليها .

وكتب 'تامر'، 'تسلميلى يا غالية، ويسلملى قلبك الجميل، كل حاجة هتبقى جميلة وأجمل من الأول، دى بنتى ماتقلقيش، وأصلا أنا وبسمة بنحبك جدا'.

وكانت أحلام حذرت تامر مؤكدة قدومها إلى مصرلإنهاء الخصام بينهما قائلة: 'هيرجعوا بإذن الله ولو ما رجعوش هسافر مصر واصالحهم وهم أحرار تهديد ووعيد وبوكسات الأثنين وعلى فكره كل واحد يكتب للتاني حالاً بحبك وبسرعة وياويلكم اذا غضبت'.

ومن جانبه اعتذرت الفنانة المغربية المعتزلة بسمة بوسيل عن نشرها إعلان خبر الإنفصال منذ يومين على حسابها الرسمي على “إنستجرام”، وردت على تامر قائلة: “فعلًا اتهورت.. بس عشان بحبك”.

وذلك بعد ما نشره تامر حسني اليوم من محاولة للصلح بينهما، “بسمة حببيتي للاسف انتي مفكرتيش كويس وسلمتي ودنك لشر السوشيال ميديا عشان كام تعليق كلامهم فارغ نسوكي انك عرفتيني وانا مشهور ودي طبيعة شغلي إلى عرفتيني وحبيتيني بيها، أزاي وصلوكي للزعل والبعد فترة”.

وأضاف،” المهم انا مش هزعل منك ولا يرضيني زعلك انتي حبيبتي وام ولادي.. انا ضهرك وسندك مهما حصل، بس اللي عايز اقوله لعل نكون سبب خير في توعية ناس كتير.. ليه لما اي حد بيزعل من حد بيطلع يكتب عليه في السوشيال ميديا طب حتى يكلمه الاول ايه علاقة الناس بعلاقة شخصية بين اتنين ممكن تتحل بالتليفون أو في زيارة رحيمة ما بينهم وياريتها مشكلة اصلا.. ربنا جعل ما بينا مودة ورحمة عشان كدا للاسف انتي عارفة ان في ناس في طبيعتهم حب خراب البيوت ومش هنخلص منهم بس انتي اللي هتخلصي من فكرة انك تسمعيهم.. مع انك مكنتيش كدا”.

تركي آل الشيخ لـ تامر حسني تعليقًا على مصالحته لزوجته : «عين العقل»

بسمة بوسيل تعتذر لـ تامر حسني: «فعلا اتهورت عشان بحبك»