حمو بيكا لـ عمر كمال : «مش هغني معاك تاني طالما قولت أني مبعرفش أغني» .. فيديو

تجدد الخلاف بين حمو بيكا وعمر كمال، عندما وصف الأخير «بيكا» بأنه لا يستطيع الغناء .

وخرج حمو في بث مباشر عبر صفحته الرسمية «فيس بوك» ليرد قائلاً، «طلعت تقول عليا

مبيعرفش يغني، انا عايز الناس تيجي تتفرج عليك وانت بتغني، ومش هغني مع شخصية زيك تاني، ولا هقدم أي مهرجانات معاك، طالما انت بتقول اني مبعرفش اغني، رغم أن أول أغنية عملتها كان معايا».

وأضاف «حمو» خلال «لايف»، «غلطت في سمية الخشاب النجمة اللي نزلتلك، نجاح الأغاني مش بالارقام، نجاح المهرجان لما ناس تسمعه في شارع ويشتغل كتير، واعتبر أن أخر أغنية قدمتها معاك هي الأخيرة ومش هغني معاك تاني ».

وتابع، «بعمل تحدي بيني وبينك هنزل تراك لوحدي وتراك لوحدك، ونجيب 10 من الجمهور يحكم، أنت نفسك بيتقطع وأنت بتغني».

خناقة حمو بيكا وعمر كمال

منذ عدة أشهر وقعت خناقة كلامية بين حمو بيكا وعمر كمال هاجم خلالها الطرفان بعضهما البعض

شن حمو بيكا هجوما في بث مباشر عبر صفحته على موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك على صديقه المطرب عمر كمال ونشر صورة ل عمر كمال على صفحته وعليها علامة الخطأ ووصفه بالصديق المزيف وطلب عدم الزج باسمه معه مرة أخرى ومنع التعامل معه نِهَائِيًّا مما أثار تساؤل الجمهور عن أسباب الخناقة بينهما.

رد عمر كمال على حمو بيكا وخرج في بث مباشر على صفحته بموقع التواصل الاجتماعي فيس بوك ليرد على حديث حمو بيكا متهكما عليه: يا أبا كرش حاطط على صورتي علامة غلط كأني واحد إسرائيلي لو قفلت تراكي تقوم حرب وهقفلك كل تراكاتك.

وأضاف عمر كمال أن المشكلة بدأت أثناء تواجدي عند الحلاق بتاعي وجدت حمو بيكا معاه شخص يتفق على شغل فساتين ولم أحصل على أي ثمن تلك الأغنية وطالب عمر كمال حمو بيكا بفلوس أغنية الفرح مع إني مقابلك أول إمبارك وبعدين أنت خلتني أعمل الفيديو وأحرجتني مع الراجل أنت دخلت بيتي وكلت عيش وملح عيب تكتب بوست قدام الناس أنا طول عمري جدع وسايبلك 12 تراك تاكل منها عيش .

 

http://

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=r9junOwEQVw[/embed]

 

حمو بيكا يوضح مصير خناقته في الساحل ودفع 70 ألف جنيه .. فيديو

خناقات حمو بيكا لا تنتهي.. من نقابة المهن التمثيلية إلى الساحل

 

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=MJqelRQISro[/embed]