بدرية طلبة ترد على انتقادات تصرفها مع أميتاب باتشان: بتصرف على طبيعتي

ردت الفنانة بدرية طلبة، على الانتقادات التي وجهت لها عقب حضورها حفل توزيع جوائز Joy Awards 2023، بالمملكة العربية السعودية في مدينة الرياض.

تصريحات بدرية طلبة

وعلقت بدرية طلبة على الانتقادات بسبب لحاقها بالفنان الهندي أميتاب باتشان لالتقاط صورة، في تصريحاتها التلفزيونية: «في ناس مينفعش نختلف عليهم، الناس انتقدتني وقالوا دي بتجري ورا أميتاب باتشان عشان تتصور معاه».

وتابعت الفنانة بدرية طلبة قائلة: «أه أجري وراه دي الصورة معاه تذكار ليا ولأحفادي، أنا كنت زي العيلة اللي فرحانة بيوم العيد في حفل Joy Awards».

بدرية طلبة وأميتاب باتشان

وأضافت: «عمالة أجري وأتصور مع كل الفنانين والنجوم»، لافتة إلى أنها تحب التصرف على طبيعتها، ولا يمكن لأحد أن يُغير حياتها.

واختتمت بدرية طلبة كلامها: «أنا ست بتصرف بطبيعتي وعمر ما حد هيغيرني، أنا وصلت 55 سنة مش هتغير الطفلة اللي جوايا مش هتزيد عن 18 سنة، وأنا بتبسط جدًا لما راجل أو ست كبيرة يقولولي إنتي بتضحكينا».

بدرية طلبة في joy awards 2023 بدرية طلبة في joy awards 2023

بدرية طلبة مسرحية مبروك جالك ولد

روت بدرية طلبة موقف أغضبها بسبب تعليقات الجمهور، قائلة: «أنا حفيدتي وقعت في المدرسة وهي أنترناشونال، بيقولولي وقعت في المدرسة وإحنا في الاجازة؟ يعني أنا هكدب؟ ده أنا يضيع عمري ولا إني أقول على حفيدتي إنها تعبانة».

وتحدثت عن أحدث أعمالها وهي مسرحية مبروك جالك ولد التي تقدمها حاليًا في الرياض، قائلة: «بتول عرفة إنسانة قبل ما تكون مخرجة، بتغيرني على المسرح، والمرة دي أنا عاملة هانم في مسرحية مبروك جالك ولد ولكن فيه التاتش بتاعي، وأنا مش متواجدة كتير على المسرح ولكن الشخصية ليها حضور».

بدرية طلبة

بدرية طلبة تكشف تفاصيل أزمة حفيدتها الصحية: قلبي وجعني فجأة

لقطات أثارت الجدل في joy awards 2023 .. بدرية طلبة مع أميتاب باتشان وحزن جورج وسوف وملابس ويجز

بدرية طلبة تقصف جبهة ياسمين عز: «احنا ماشين بعلاج خلتينا نكلم نفسنا».. فيديو

فستان زفاف.. بدرية طلبة تفاجئ جمهورها بلوك جديد

بدرية طلبة تدعم ياسمين عبد العزيز : حسبي الله ونعم الوكيل في اللي يحقد عليكي