بدلة بترتر وفراشة حمرا.. خطوبة عمرو راضي وهدير النحاس تثير جدلا

أثار البلوجر عمرو راضي جدلا واسعا خلال الساعات الماضية بعد ظهوره في حفل خطوبة اليوم على البلوجر هدير النحاس، بشكل يشبه أفراح الحارة الشعبية حيث بدا يستقل توك توك وسط فراشة حمراء ويرتدي بدلة مطرزة بالترتر مع تصفيفة شعر غريبة، بينما ارتدت خطيبته ملابس شعبية لامعة.

خطوبة عمرو راضي وهدير النحاس

وظهر عمرو راضي من داخل التوك توك رفقة بينما خطيبته تستند إليه وسط أجواء شعبية، بينما انقسمت آراء الجمهور في الحفل بين مؤيد لفكرة الأفراح الشعبية والأجواء التي تتسم بالبساطة ومعارض لمحاولة تصدر التريند بأي ولفت الانتباه.

أما عمر راضي فقد نشر صور خطوبته عبر انستجرام معلقا عليها: «الناس كلها بتتمني تعمل فرحها في قاعات كبيرة ونضيفة، الفرح اللي أنا بتمناه».

كيف أعلن عمرو راضي عن خطوبته؟

وكان عمر راضي قد أعلن في ستوري له على صفحته الشخصية عن حفل خطوبته قائلا: «بكرة الأوتينج بتاع الخطوبة.. المناسبة اللي هنجمع فيها صحابي وصحاب هدير ونخربها بقى.. هغششكوا إحنا قولنا إحنا عايزين نفرح من قلبنا.. بلا أي رسميات وقيود ومنظرة وفشخرة».

و أضاف في ستوري آخر: «كل اللي هتشوفوه النهارده هو سعادتنا الحقيقية.. طالع من القلب 100% متجرد من كل التصنع.. وهو مستنسخ من أفلام بنحبها وحوالينا.. فيه مجهود كبير معمول في انتقاء اللبس والإكسسوار والديكور.. يلا سمعونا زغروطة بقى.. ساعات قليلة وهيوحشكوا عمرو.. هتشوفوا واحد تاني».

عمرو راضي يحتفل بخطوبته على البلوجر هدير النحاس ..صور

بمشاركة عبد الباسط حمودة.. عمر كمال يطرح كليب حلوين