فيفي عبده تسخر من مشروب بدون كحول

نشرت الفنانة فيفي عبده فيديو مرح لها وهي على متن الطائرة تتحدث مع ابنتها على مشروب ما بيدها.

ظهرت فيفي عبده وهي تقلب مشروب ما بيدها، وسألتها ابنتها: 'بتعملي إيه يا ماما'، لتجيبها: 'ولا حاجة، الـBloody Mary'، لتصحح لها ابنتها المعلومة أنه Virgin Mary، أي بدون مواد كحولية، لترد فيفي عبده بالإنجليزية: 'بدون كحول، أعجبني، حقيقي أعجبني'.

فيفي عبده تعتذر من جمهور الكويت

وعلى جانب أخر، حرصت الفنانة فيفي عبده على توجيه رسالة اعتذار لجمهورها في دولة الكويت وذلك بعد عدم تمكنها من زيارتهم في الموعد التي حددته معهم.

قالت فيفي عبده عبر حسابها بموقع إنستجرام: 'مساء الخير، بكملكم من مصر أنا كان المفروض أطلع الطيارة دلوقتي أروح الكويت'.

وتابعت: 'أنا آسفة جدا حصل عندي ظروف وبعتذر إني كنت هكون في الكويت النهاردة وإن شاء الله أقولكم الميعاد الجديد'.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fifi Abdou (@fifiabdouofficial)

واستكملت فيفي عبده حديثها، وقالت: 'أنا بعتذر جدا عشان الظروف اللي حصلت وبحبكم أوي وعساكم من عواده وإن شاء الله أشوفكم في الكويت مش الميعاد ده الميعاد اللي جاي إن شاء الله بحبكم أوي خمسة مواه'.

فيفي عبده تتحدث عن الرجال

تحدثت الفنانة فيفي عبده عن صداقتها للرجال والسبب الذي يجعلها ترضى عأنهم وتفضل صداقتهم عن النساء.

قالت فيفي عبده في تصريحات تلفزيونية: 'أنا على طول راضية عن الرجالة وبحب الرجالة جدا، أنا أصاحب الرجالة ومصاحبش الستات يغيروا منك ويضيعوكي'.

واستكملت فيفي عبده: 'أنا على طول راضية عن الرجالة وبحب الرجالة جدا، أنا أصاحب الرجالة ومصاحبش الستات يغيروا منك ويضيعوكي'.

تصريحات فيفي عبده

وأضافت فيفي عبده: 'الرجالة يعاملوكي زي أختهم وتلاقي معاهم صدق ومش غيرانين منك ولا متضايقين، أنا بقول دايما الست تخلي بالها من الست اللي زيها، وأنا محدش يقدر عليا رجالة أو ستات، وهي الرجالة حلوة لكن أنا معنديش وقت ومفيش نفس، لكن الراجل سي السيد في البيت'.