آخر رسالة من أحمد سعد لـ علياء بسيوني .. ماذا قال؟

حرص الفنان أحمد سعد أن يوجه رسالة لزوجته علياء بسيوني قبل طلاقهما، بحوالي شهر.

قال أحمد سعد لزوجته علياء بسيوني في آخر رسالة منه لها، قبل طلاقهما، الذي تم اليوم الثلاثاء 29 أغسطس الجاري: «كل سنة وإنتي طيبه يا نور حياتي».

أحمد سعد وعلياء بسيوني

وتابع في مقطع فيديو نشره عبر حسابه الرسمي بموقع انستجرام، يتضمن مجموعة صور تجمعه بزوجته علياء بسيوني، قائلًا: «يا وش الخير والسعد».

ينتظر الكثيرين من الجمهور تعليق سمية الخشاب على طلاق أحمد سعد وعلياء بسيوني، إلا أنا الفنانة متجاهلة الخبر، ولم تعلق حتى الآن.

أحمد سعد وعلياء بسيوني أحمد سعد وعلياء بسيوني

طلاق أحمد سعد وعلياء بسيوني

وبعد أن أعلنت علياء بسيوني خبر طلاقها من أحمد سعد والأسباب، ربط الجمهور ما حدث معها بما حدث قبلها مع الفنانة سمية الخشاب.

انتهى زواج أحمد سعد وعلياء بسيوني نهاية سيئة مؤسفة، موضحة الأسباب، قائلة: «حابة أشكر أحمد جدًا على أصله الغير طيب، ومعدنه السئ.. وحابة أقوله شكرًا على قرارك اللحظي الغير موفق في خراب بيتنا وتدمير أسرتنا الجميلة».

واستكملت زوجة أحمد سعد قائلة: «اللي أنا حقيقي تعبت فيها لوحدي تمامًا وحاولت وعديت بمواقف مفيش حد في مكاني يقبلها.. عشان الأسرة دي وعشان المشوار اللي أنا ابتديته ومكنتش حابة إنه ينتهي».

وتابعت طليقة أحمد سعد قائلة: «شكرًا على توقيتك الجميل وأنا قاعدة ببنتي 3 أيام وأنت مش عارفة حاجة عشان مشغول الساحل وخروجاته وبعدها شغلك».

واختتمت: «أكبر شكر على المقلب اللي أنا اخدته في العلاقة دي واللي كنت فاهمة إن ليها قيمة ببني وبضحي وبتنازل عشانها وأنت طلعتها ولا تسوى ربنا معايا أنا وبناتي في اللي جاي وينتقم منك ويديلك على قد كل حاجة حصل».

طلاق أحمد سعد وعلياء بسيوني طلاق أحمد سعد وعلياء بسيوني

طلاق أحمد سعد وعلياء بسيوني طلاق أحمد سعد وعلياء بسيوني

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ahmed Saad (@ahmedsaadofficial)