أفلام وشات .. زوجة تستغيث : عايزة اطلق من أبو عين زايغة

تفاصيل جديدة كشفتها نهلة في واقعة اعتداء زوجها على والدتها بمنطقة القناطر الخيرية وإصابتها بعدة طعنات نافذة أدت لدخولها العناية المركزة وتعرض حياتها للخطر.

قالت نهلة زوجة المتهم خلال لقائها مع الإعلامية نهال طايل، ببرنامج تفاصيل المذاع على قناة صدى البلد2« في فترة حملي عرفت أنه كان بيكلم بنات على مواقع الإنترنت في حاجات مش كويسة، وبلغت أبوه وأمه لكنهم مكانوش مصدقين».

تفاصيل اعتداء شاب على حماته في القناطر بسبب الأفلام الإباحية

وتابعت «نهلة» زوجة المتهم بالاعتداء علي والدتها في القناطر، خلال لقائها مع الإعلامية نهال طايل، ببرنامج تفاصيل المذاع على قناة صدى البلد2: «أخدت عليه سكرينات من محادثاته مع البنات، وكان في بنات بيبعت لهم كروت بـ 50 و100 و500 و1000 جنيه، ولما كنت بواجهه حول  المرتب بيروح فين يقول في السجاير والمصاريف».

وتابعت « نهلة»: لما كنت أطلب منه مصاريف للبيت يقول لي اطلبي من أمي لأني مش عارف أستلف من الشركة، وغضبت عند بيت أهلي بسبب الأفلام الإباحية اللي بيتفرج عليها وكلامه مع السيدات».

واستكملت«نهلة» قائلة: حصل بيننا مشاجرة في نصف الليل، وطلبت أروح عند أهلي لكنه رفض بالعافية وأجبرني مخرجش، لكن والده سمح لي بالخروج، ووصلني شخص أنا وبنتي لحد بيتنا الساعة 3 الفجر.

واختتمت «نهلة»: حد من طرفه كلمني علشان أرجع له لكني رفضت وطلبت الطلاق عن طريق المحاكم، لكنه غضب من طلبي للطلاق، وعمل اللي عمله وخلص على أمي.