أول رد من بسمة بوسيل على تصريحات تامر حسني عنها

ردت الفنانة بسمة بوسيل على تصريحات طليقها الفنان تامر حسني عنها، وذلك من خلال حسابها الرسمي بموقع انستجرام.

بسمة بوسيل وتامر حسني

كتبت بسمة بوسيل في ردها على تامر حسني، عبر خاصية الستوري التابعة لحسابها الرسمي بموقع انستجرام: «يا تيمو أنت كمان عندي زي ما أنا عندك.. ربنا يوفقك في شغلك دايمًا».

كان قد أثار الفنان تامر حسني ضجة واسعة وجدلًا كبيرًا بتصريحاته الأخيرة حول طليقته الفنانة بسمة بوسيل، موضحًا أنه لا يربط أغانيه بحياته الشخصية.

بسمة بوسيل وتامر حسني بسمة بوسيل وتامر حسني

تصريحات تامر حسني عن بسمة بوسيل

كتب تامر حسني عبر خاصية الستوري التابعة لصفحته الرسمية بموقع انستجرام: «ملاحظ إن في بعض التعليقات كل ما أنزل موضوع أغنية أو هزار معاكم، بعض الناس بيربطوه بحياتي الشخصية».

وتابع: «ده غلط يا جماعة، أولًا مش أنا اللي ممكن أعمل كده ورغم الظروف الحالية.. مازلت أكن لبسمة كل الحب والاحترام، ده غير إن هي شاركتني في اختيار أغانيا ومهما يحصل دي في دمي وأم أولادي وعلاقتنا كويسة جدًا دلوقتي ولو طلبت عنيا مش هتأخر».

واستكمل قائلًا: «تاني حاجة أنا بحب أهزر معاكم دايمًا من يوم طلوعي لو في أغنية أو نكتة حلوة أو إفيه حضر في دماغي أنا على طبيعتي معاكم، ثالث حاجة الفنان الحقيقي اللي بيعبر عن مشاعر كل الناس في كل حالاتهم».

واختتم الفنان تامر حسني: «يعني أنا بفرح لما بلاقي أغانيا بتغنوها وإحساسها واصلكم، لأني بتعب عشان أكتب الكلام اللي نفسكم تقولوه إنتوا ده لسة في أغاني توجع أوي نازلة قريب إن شاء الله.. كده مش هنزلها».

تامر حسني وبسمة بوسيل تامر حسني وبسمة بوسيل