إيهاب صالح يتولى إدارة أعمال كارمن سليمان بعد إنهاء تعاقده مع شيرين

كشف إيهاب صالح، مدير أعمال المطربة شيرين عبد الوهاب السابق، عن توليه رسميا إدارة أعمال الفنانة كارمن سليمان، دون الكشف عن سبب اعتذاره عن الاستكمال مع شيرين في عمله.

أول تعليق من مدير أعمال شيرين السابق

إيهاب صالح، كشف تفاصيل تعاقده مع كارمن سليمان، عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي تويتر، قائلا: سعيد وبتشرف جدا انى أعلن إن من النهاردة مسكت رسميا إدارة اعمال النجمة كارمن سليمان.. كارمن حد موهوب فوق الطبيعي، شخصية في منتهي الجمال و الرقي.

كلام مدير أعمال شيرين السابق عن كارمن سليمان

واستكمل مدير أعمال كارمن سليمان الجديد:  من وجهة نظري هي المستقبل عشان عندها كل الامكانيات و هي عارفة إني فان كبير ليها من قبل مشتغل معاها فعلا.. كارمن إن شاء الله الميجا ستار القادمة من مصر للكل الفترة الجاية وافتكروا كلامي ده كويس.

وتابع ايهاب صالح مدير أعمال شيرين السابق: طول حياتي بحب التحدي والحمد لله بكرم وتوفيق من ربنا كبير دايما بكون قد التحدي.. شكرا على كل الدعم من كل الناس وكل الامنيات الجميلة الفترة إللي فاتت واللى جاي إن شاء الله.. أملي فيكم كبير بعد ربنا سبحانه وتعالى.

رسالة مدير أعمال كارمن سليمان لجمهورها

وأضاف مدير أعمال شيرين السابق: لجمهور كارمن بقى.. الكل يجهز نفسه كويس عشان إن شاء الله في أخبار كتير حلوة و جامدة قريبا و يا رب ابقي عند حسن ظنكم.

شيرين عبد الوهاب تبدأ حفلها بأغنية على بالي وتكشف مفاجأة تجمعها بحسام حبيب

10 صور من حفل شيرين عبد الوهاب في السعودية

مدير أعمال شيرين عبد الوهاب يُنهي تعاونه معها: آسف لو قصرت معاكي