البلوجر سارة محمد تناشد بسفرها للعلاج في الخارج بعد فقدان بصرها

كشفت البلوجر سارة محمد، عن تطورات حالتها الصحية بعد فقد بصرها نهائيا، حيث طالبت سارة في فيديو لايف بسرعة سفرها إلى الخارج للعلاج.

وظهر بصحبة سارة محمد، إحدى أفراد عائلاتها، التي قالت بالفيديو: هي الحمد لله أحسن دلوقتي، وعندنا أمل في ربنا إن حد ياخد الحالة ويسفرها بره عايزين دكتور يتواصل معانا ضروري، بيقولوا احسن طب في اسبانيا وكان فيه حالات زي سارة وأسوأ وسافروا واتعالجوا وبقول بيشوفوا وعايشين كويس.

وأضافت في الفيديو: احنا متعشمين في ربنا وراضيين باللي ربنا كاتبه، والحمد لله على كل شئ، ولسه عندنا أمل وساعدونا ان الأمل ده يكبر، وشكرا لكل الناس اللي دعتلها ووقفت جنبها.

حادث البلوجر سارة محمد

البلوجر سارة محمد تعرضت لحادث مأساوي أثناء خروجها رفقة خطيبها للتنزه بأحد الشوارع ليلًا، لكن مجهولون طاردوهما وأطلقوا عليهما النار من سلاح خرطوش لتفقد بصرها بعد إجراء العديد من العمليات الجراحية التي باءت بالفشل.

البلوجر سارة محمد تفقد بصرها وتامر حسني يدعمها

الفنان تامر حسني، حرص على دعم صانعة المحتوى الشهيرة وتشجيعها على الصمود والتحلي بالأمل والعزيمة والإرادة.

تامر حسني كتب عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الإجتماعي تويتر: معرفش الكل يعرف قصة سارة أو لا بس سهل أوي للّي ميعرفش إنه يعرف.. بحق الليلة الفضيلة دي يا سارة ليلة النصف من شعبان ربنا يكرمك وميعديش بكرا إلا وأنتِ سامعه خبر جميل يطمنك إن عينك هترجع تاني إن شاء الله ادعوا معايا يا جماعة أنا متفائل خير ليها أوي.

القصة الكاملة لأزمة البلوجر سارة محمد وخطيبها مصطفى.. باع شقته ويريد الزواج منها

البلوجر سارة محمد تفقد بصرها تمامًا.. تبخَّر آخر أمل

البلوجر سارة محمد تفقد بصرها.. وتعاطف كبير على مواقع التواصل