الفنانة شذى تؤدي مناسك العمرة

أدت المطربة شذى، مناسك العمرة بالمملكة العربية السعودية وهو ما كشفت عنه عبر حساباتها بصورة وهي مرتدية النقاب وتظهر أمام الكعبة.

ونشرت شذى، صورة لها من العمرة، عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الإجتماعي إنستجرام،وعلقت قائلة:

الحمد لله الذي أعاننا ووفقنا فشهدنا الطواف والسعي والصلاة في الحرم، فيا رب بتلك العمرة أغفر لنا ذنوبنا، وأرزقنا الخير كله بعدها، وأعوذ بك من النار وعذابها.

شذى تؤدي العمرة

وكانت المطربة شذى قد احتفلت بعقد قرانها على شاب يدعى «وليد» من خارج الوسط الفني، عام 2022 في حفل حضره الفنان هيثم شاكر الذي كان شاهدا على عقد الزواج.

وقالت شذى في تصريحات تليفزيونية سابقة، متحدثة عن تامر حسني : «سيرة تامر حسني بتقلبلي مزاجي، وده مش عشان أنا مبحبوش لأ أنا بحبه جدًا، وأنا وتامر عِشرة سنين، ولكن تامر من وقت وفاة والدي ووالدتي مظهرش، ولو ظهر بيظهر كضيف شرف بس، ومش بتكلم على الشغل أنا بتكلم على الإنسانية، أنا مليش حد هنا ومعنديش إخوات وكل عيلتي برا مصر وأنا لوحدي».

شذى وتامر حسني

وأضافت :«على المستوى الشخصي والمهني، تامر حسني ضيف شرف في حياتي، خاصة إني بتعرض لأزمات وضغوطات كتير في السوق، ولكن تامر في إيده إنه يصلحلي حاجات كتير أنا محتجاها، وأنا أستاهل ده لأن الصحاب لازم يكونوا ضهر لبعض دايما، خصوصًا لو إنت كنت كويس معاه قبل كده، عشان كده بزعل جدا لما بتيجي سيرة تامر، لأني مكنتش مستنية منه حاجة كنت مستنية يسأل عليا بس».