القصة الكاملة وراء مشاجرة شمس مع حمو بيكا .. «طول ماهو ماشي بيخبط مع الناس»

حدثت أزمة خلال الساعات الماضية بسن شمس ومطرب المهرجانات الشعبية حمو بيكا، وكانت البداية عندما انتشرت تصريحات على السيوشيال ميديا من حمو بيكا يهاجم خلالها شمس .

وقالت الفنانة شمس، «أصلا مين حمو بيكا وانا مليش علاقة بيه ومظنش انه اسكندراني.. اكيد من مكان تاني، محصلش بيني وبينه حاجة.. واصلا مينفعش.. كل الموضوع أن فيه حاجة شخصية وجعتني لانه كان بيعمل مسلسل وكان المخرج بتاعه كان لسة عاملي فيلم وطلبوني فى المسلسل دا وإعتذرت».

وتابعت:«بيكا بيقول شمس معرفهاش.. انا اللي بقالي 25 سنة بمثل عيب عليك، وأنت أصلا مش موهوب ولا شكل ولا منظر ولا موهبة وكمان قلة أدب.. عيب.. ودي مش أول مرة وطول ماهو ماشي بيخبط مع الناس».

حمو بيكا يرد على الفنانة شمس

رد مؤدي المهرجانات حمو بيكا على الفنانة شمس بعد هجومها عليه في أحد البرامج ، وكتب حمو بيكا عبر حسابه الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: «ردًّا على تصريح الفنانة شمس بالإساءة لي في برنامج ما، أنا عمري في حياتي يا أستاذة شمس ما قولت أنا مش عارفك، بالعكس أنا عارفك وبحبك جدًّا».

وأضاف حمو بيكا، «لو وصل لحضرتك أي كلمة منسوبة عني فـأنا من على صفحتي الرسمية بقول لـ حضرتك إني عمري ما قولت كده، وأنا بحبك جدًّا وعارفك وبحترمك جدًّا، وشكرًا جدًا على كلامك عني، وأنتي على دماغي من فوق وليكي كل الاحترام والتقدير لحضرتك».

حمو بيكا عن هجومه على منى زكي : «كفاية كذب وتضليل وتشويه لأسمي»

«ادعولي».. حمو بيكا يتدرب لخوض اختبارات نقابة الموسيقيين.. فيديو  

 

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=Y2BXPEHldi8[/embed]