المخرج أحمد ثروت يوجه رسالة إلى خطيبته: أقوم بس وأيامك كلها تبقي عوض

المخرج أحمد ثروت حرص على أن يكتب رسالة رومانسية لخطيبته لمى الشواربي، بعد أن ساندته في أزمته الصحية لمدة شهر كامل في المستشفى.

رسالة المخرج أحمد ثروت لخطيبته

وكتب أحمد ثروت نجل الفنان القدير محمد ثروت، عبر حسابه بموقع إنستجرام: «لو وقفت تاني علي رجلي هيكون ليكي فضل بعد ربنا ف ده وقفتي جنبي».

وتابع: «سندتيني وسهرتي شهر جنبي من غير نوم وكنتي مؤمنه فيا من أول يوم عرفنا بعض فيه، فعلاً لو قعد عمر كامل اوفيكي حققك مايكفيش ١٪؜ من الي بتعمليه معايا يا بنت الاصول وان شاء الله اقوم بس وايامك كلها تبقي عوض عن كل ليلة صعبة قضيناها مع بعض».

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ahmed Sarwat (@ahmedsarwat)

أحمد ثروت يغازل خطيبته

جدير بالذكر أن المخرج أحمد ثروت حرص منذ أسابيع على نشر صورة خطيبته لمى وهي تجلس بجانبه في المستشفى، وكتب عبر حسابه بموقع إنستجرام: «أفضل قضاء أوقات سيئة معك عن الأوقات الجيدة مع شخص آخر».

وتابع حديثه، وقال: «أفضل أن أكون بجانبك في العاصفة على أن أكون آمنًا ودافئًا بمفردي، ربنا يخليكي ليا يا بنت الأصول».

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ahmed Sarwat (@ahmedsarwat)

من هي خطيبة أحمد ثروت؟

من هي خطيبة أحمد ثروت.. سؤال تردد الساعات الماضية، عقب ظهورها بجانب المخرج أحمد ثروت نجل الفنان القدير محمد ثروت أثناء علاجه بالمستشفى، وظهرت وهي تمسك يده ونائمة بجانبه، وفيما يلي يرصد موقع قناة صدى البلد، معلومات عن خطيبة أحمد ثروت.

  • اسمها لمى الشواربي
  • تبلغ من العمر 25 عامًا
  • يتابعها عبر حسابها بموقع انستجرام، أكثر من 300 شخص فقط
  • هي لاعلة كرة يد نسائية
  • تحب الخصوصية وتحتفظ بخصوصية حساباتها على السوشيال ميديا
خطيبة أحمد ثروت

حالة أحمد ثروت الصحية

سافر المخرج أحمد ثروت نجل الفنان الكبير محمد ثروت، اليوم الخميس إلى ألمانيا لاستكمال رحلة علاجه، بحسب ما كشف عنه عثمان بدران صديق أحمد ثروت.

ونشر عثمان بدران، صورة له مع أحمد ثروت بالمستشفى، عبر حسابه على 'فيسبوك'، وعلق قائلا: 'من فترة كنت كتبت على قصة الضغط العصبي وإن مفيش حاجة مستاهلة وده كان بسبب حبيبي وصديقي أحمد ثروت اللي عنده ٣١ ولا ٣٢ سنة وهو عنده شركة في مجال الدعاية والإعلان.. زميل صنعة زي ما بيقولوا ومن شوية ضغط في الشغل في خلال السنوات اللي فاتت جات له جلطة في عينه الشمال والحمد لله بتتحسن ولكن تطور الموضوع أكتر وجه له مرض في الأعصاب نادر أوي أوي اسمه 'متلازمة الميلر فيشر' و ده مرض بيجي ١٪ في المليون بيخلي الجهاز المناعي يهاجم الجهاز العصبي وحاليا مأثر على رجله الشمال تماما واليمين بنسبة ٥٠٪ زي ما أحمد قال لي'.

وتابع صديق أحمد ثروت: 'الحمد الله عزيمة أحمد في حتة تانية خالص وبيهزر وبيضحك ومؤمن ومبسوط إن ربنا اختصه.. بس النهاردة يوم مهم جدا.. أحمد سافر لألمانيا علشان المرض ده محتاج مركز متخصص لعلاجه والنهاردة هيسحبوا عينه مياه من المخ علشان يحددوا الموضوع أكتر ويحطوا بروتوكول للعلاج بإذن الله'.

صورة أحمد ثروت وخطيبته

وأضاف صديق أحمد ثروت: 'بناء علي نتيجة النهاردة هيتحدد حاجات كتير أوي.. فضلا وليس امرا ندعي لأحمد لعلكم أقرب الى الله إنه يشفيه ويهون عليه ويربط على أبوه الخلوق الجميل محمد ثروت وأمه وأخته وخطيبته'.

رئيس الأعلى للإعلام يطمئن على الحالة الصحية للمخرج أحمد ثروت

من هي خطيبة أحمد ثروت التي ظهرت بجانبه في المستشفى؟

آخر تطورات حالة نجل الفنان محمد ثروت.. أحمد جمال يزوره في المستشفى

9 معلومات عن نجل محمد ثروت بعد إصابته بمتلازمة الميلر فيشر