بدرية طلبة: بحقد على انتصار في الأدوار اللي بتجيلها

حرصت الفنانة بدرية طلبة على تهنئة الفنانة انتصار بعد نجاحها في موسم مسلسلات رمضان 2024، بشخصية أم صابرين في مسلسل أشغال شقة وشخصية حمدية في مسلسل أعلى نسبة مشاهدة.

وقالت بدرية طلبة عبر تصريحات تلفزيونية: «انتصار مش أول مرة تنجح، لأنها ممثلة عبقرية، والجوائز اللي خدتها هي اللي بتقول».

بدرية طلبة وانتصار

وتابعت: «أقولها بحبك ودايمًا بحقد عليكي في الأدوار اللي بتجيلك، وبتعمليها وبتاخدي عليها جوائز».

ويشار إلى أن الفنانة بدرية طلبة تغيب عن موسم دراما رمضان 2024، وآخر أعمالها فيلم الملكة ومسلسل أسيل عام 2023.

بدرية طلبة بدرية طلبة

تصريحات انتصار

وفي وقت سابق، أثارت الفنانة انتصار ضجة واسعة وجدلًا كبيرًا بسبب تصريحاتها الأخيرة، حول إمكانية وقوعها في الحب مجددًا وأزمتها مع نيللي كريم ومحمد رمضان، كما كشفت أسرار من حياتها الشخصية وطفولتها.

قالت انتصار في تصريحات تلفزيونية لها: «ياما كنا مطلوبين وزهقنا بقى، اكتفينا، أنا عمري ما أخاف سواء مرغوبة أو مش مرغوبة من الرجال»، موضحة أنها من الممكن أن تتخذ المبادرة للاعتراف لشخص بإعجابها.

وتابعت: «في كهربا كدة يا جماعة، مش معقولة إحنا عديمين الإحساس، ساعات بتحسي بالكهربا، هي ربانية من عند ربنا وصادقة، وموجودة في الطاقة العادية في طاقة المكان بتوصلك، والعيون تتلاقى في وسط الزحمة والقلب بيدق والكل بيسكت».

واستكملت الفنانة انتصار قائلة: «وهنا حدثت الشرارة الأولى، وبتكمل اللحظة دي اكتمال حلو، مش لازم العلاقة تكمل وتتجوزوا، لكن المؤكد هيحصل حاجة حلوة، الأرواح تلاقت.. الحب جميل وشرارة الحب فيها جرأة ومغامرة والدورة الدموية تشتغل والأكل بيبقى له معنى والنوم والصحيان له معنى ودولاب الملابس له معنى بعد أي حادثة حب».

انتصار انتصار

بدرية طلبة وانتصار بدرية طلبة وانتصار