بعد 5 سنوات.. تفاصيل تعاون تامر حسني وأسيل عمران في عمل جديد

كشف الفنان تامر حسني تفاصيل تعاونه ومشروعه الجديد مع أسيل عمران، بعد غياب حوالي 5 سنوات منذ تعاونهما من قبل في أغنية ناسيني ليه.

نشر تامر حسني صورة جديدة تجمعه بـ أسيل عمران عبر حسابه الرسمي بموقع فيس بوك، وعلق قائلًا: «رجعنالكم تاني أنا والنجمة الجميلة أسيل عمران بعد كليب ناسيني ليه اللي كلكم حبيتوه».

تامر حسني وأسيل عمران

وتابع: «بس دلوقتي مش كليب بس إحنا بنحضر رحلة فنية أطول كنتوا مستنيينها من زمان.. انتظروا أول خطوة في الرحلة وهي كليب أغنيتي الجديدة (حوّا) من ألبوم هرمون السعادة يوم الخميس القادم إن شاء الله الساعة السادسه مساءً».

وردت أسيل عمران على تامر حسني عبر حسابه الرسمي بموقع انستجرام، قائلة: «متحمسة كتير للشغل مع فنان ناجح وذكي ومحترم مثلك .. يارب المشروع الجاي يحبو اللناس وشكرًا تامر على كل شئ».

تامر حسني وأسيل عمران تامر حسني وأسيل عمران

تامر حسني وسناء منصور

وفي سياق آخر، كان قد حرص المطرب تامر حسني، الرد على المذيعة سناء منصور، بعد رسالتها له عقب حفله الأخير بمهرجان العلمين الجديدة.

تامر حسني، كتب عبر حسابه الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام: «الإعلامية الكبيرة الرقيقة سناء منصور، كلامك شرف أوي ليا وأنا كمان بحبك جدا وبالنسبة لأنك كان نفسك تحضري حفلتي، إن شاء الله أنا اللي هاجيلك مخصوص أغنيلك وأسلم عليك وكل تحياتي للإعلامية شيرين عفت.

الإعلامية سناء منصور، قالت في تصريحات تليفزيونية: «لم ألتقي تامر حسني، وأنا بموت فيه وبحبه جدا، ولما بيغني بحس أنه بيديني إحساس إن فيه من عبدالحليم حافظ، لأنه مطرب ومؤلف وملحن وممثل ودمه شربات في التمثيل، وكنت أتمنى أن أحضر حفله».

حفل تامر حسني في مهرجان العلمين الجديدة حفل تامر حسني في مهرجان العلمين الجديدة

تامر حسني فيلم تاج تامر حسني فيلم تاج