بوسي: «لم أمنع طليقي من رؤية ابنه وأرفض الغناء مع شاكوش وبيكا»

تحدثت المطربة بوسي، عن احتياجها لطبيب نفسي وابنها وطليقها ورفضها الغناء مع شاكوش وحمو بيكا.

وقالت بوسي، في تصريحات تليفزيونية، أن طليقها لم يصرف على ابنهما نهائيا، متابعة: مش بيصرف عليه وأنا اللي متكفله به من يوم ما اتولد حتى الان.

وعن منع طليقها رؤية ابنها فقالت: مش مانعة طليقي يشوف ابنه بالقوة وهو مش بيشوفه عشان لم يسعى لده وهو بيقول للناس أني مانعاه ولكن عمري ما امنع ابني يشوف ابوه وابني مطلبش يشوف ابوه ولا أبوه طلب.

ونفت بوسي، ذهابها لطبيب نفسي قائلة: المرض النفسي زي أي مرض وكلنا جوانا حاجات محتاجة دكتور نفسي وأكيد نفسي اروح لدكتور نفسي ولكن الدكاترة قليل لما تلاقي حد تثق فيه لكن عمري ما رحت لطبيب نفسي.

وعن دويتو مع مطربي المهرجانات حسن شاكوش أو حمو بيكا، أوضحت: لو شاكوش أو بيكا عرضوا عليا اعمل دويتو مش هقبل ومش عايزة اعمل النوعية دي من الاغاني وهما شغالين بطريقة أنا مش بغنيها.

وتابعت، أن حمو بيكا وحسن شاكوش بيغنوا مهرجانات غير الغناء واللون الذي تغنيه في الأغاني الشعبية، كما أشارت إلى أنها تعتمد على نفسها منذ صغرها لعدم وجود سند لها في حياتها.

وحول حقيقة غضبها من غناء شيرين لأغنية آه يا دنيا، فقالت: مضيقتش لما شيرين غنت أغنيتي لأن نجمة كبيرة زيها تغني أغنيتي في بدايتي كانت حاجة كويسة، وانصحها تفوق وترجع لشيرين بتاعت زمان اللي كلنا عارفنها ودي نصيحة لأني بحبها.

بوسي بوسي

المطربة بوسي المطربة بوسي

المطربة بوسي المطربة بوسي

بوسي