تامر حسني بعد حفل بونتكانا: كنت خايف لكن محبتكم هونت مجهود وتعب سفر 42 ساعة

شارك الفنان تامر حسني متابعيه وجمهوره بنشره مقطع فيديو ولقطات، من حفله في بونتكانا.

وكتب تامر حسني عن حفل بونتكانا عبر خاصية الستوري، التابعة لحسابه الرسمي بموقع انستجرام، قائلًا: «حفلة بونتكانا كانت بجد مفاجأة ليا كبيرة ومكنتش متوقع إن أغانيّ واصلة هناك بالشكل الرائع ده ولمعظم جنسيات العالم.. أنا تقريبًا غنيت ساعتين والحمدلله أغانيّ كانت بتتردد كلها وكأني في بلد عربي».

تامر حسني حفل بونتكانا

وتابع: «الحقيقة أنا كنت خايف من الحفلة دي بس قولت هروح علشان لازم أعرف حقيقي على أرض الواقع مجهود السنين اللي بذلته بقى فين من العالم كله وبجد فرحت من قلبي.. شكرًا للشركة المنظمة كان التنظيم فوق الرائع، وشكرًا لكل الجماهير اللي شرفتني وسافرت عشاني من بلاد كتير في العالم.. شكرًا بونتكانا وجماهيرها العربية والأجنبية اللي رحبت بيا بالشكل ده».

واختتم تامر حسني تعليقه بعد حفل بونتكانا، قائلًا: «هي بتبقى فرحة شخصية لمجهود سنين وفرحة عامة كوني فنان مصري وعربي حقيقي محبتكم ليا هونت عليا مجهود وتعب السفر 42 ساعة رايح جاي».

تامر حسني حفل بونتكانا تامر حسني حفل بونتكانا

فيلم تامر حسني الجديد

يواصل الفنان تامر حسني التحضيرات النهائية استعدادًا لتصوير فيلم «ري ستارت» الفترة القادمة، والذي يتعاون من خلاله مع الفنانة هنا الزاهد للمرة الثانية بعد فيلم «بحبك»، والذي عُرض عام 2022، وحقق نجاحًا في شباك التذاكر وقت عرضه بالسينمات.

وقال تامر حسني في تصريحات تلفزيونية، أنه سعيد بالتعاون مجددًا مع الفنانة هنا الزاهد، مؤكدًا على أنها فنانة مبدعة، ولديها أخلاق وطموح لا نهائي، مشيرًا أنه قدمها قبل ذلك وهي في سن صغير، والآن يستكمل معها المشوار، داعيًا من الله أن يكرمهما بالنجاح والتوفيق.

تامر حسني حفل بونتكانا تامر حسني حفل بونتكانا

تامر حسني حفل بونتكانا تامر حسني حفل بونتكانا

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 𝗕𝗹𝘂 𝗠𝗮𝗿 𝗘𝘃𝗲𝗻𝘁𝘀 (@blumarevents)