تامر حسني يواصل اختيار أبطال فيلم ري ستارت.. بدأ بـ هنا الزاهد

بدأ الفنان تامر حسني التحضير لفيلم ري ستارت الذي يتعاون من خلاله مع المخرجة سارة وفيق، والكاتب والسيناريست أيمن بهجت قمر.

نشر تامر حسني صورة تجمعه بأيمن بهجت قمر وسارة وفيق، عبر حسابه الرسمي بموقع فيس بوك، وعلق قائلًا: «توكلنا على الله بدأنا تحضير فيلمي القادم إن شاء الله بعنوان (ري ستارت)».

تامر حسني فيلم ري ستارت

وتابع: «بطولة النجمة الجميلة هنا الزاهد ولسه مكملين ترشيحات.. تأليف أيمن بهجت قمر.. إخراج سارة وفيق

ومن جانبها، علقت الفنانة هنا الزاهد على انضمامها لأبطال فيلم ري ستارت مع الفنان تامر حسني، وكتبت عبر حسابها الرسمي بموقع انستجرام: «يا تامر أنا مبسوطة أوي إننا هنتقابل تاني في فيلم ري ستارت».

تامر حسني فيلم ري ستارت تامر حسني فيلم ري ستارت

تامر حسني وهنا الزاهد

وأضافت: «بعد فيلم بحبك اللي حقق أكبر نجاح في الوطن العربي لحد النهاردة، ما شاء الله، يا رب يكرمنا في الفيلم ده ونعمل حاجة أحلى كمان.. تستاهل كل النجاح اللي أنت فيه بجد».

ورد تامر حسني على هنا الزاهد قائلًا: «أنا اللي مبسوط أكتر منك، انتي مشروعي من وإنتي صغيرة لحد ما بقيتي نجمة النجوم، إن شاء الله ربنا يكرمنا أجمل كرم، خصوصًا إننا بنعمل نوع تاني خالص عن اللي قدمناه قبل كده.. ربنا يوفقك يا هنا ويوفقني معاكي».

أيمن بهجت قمر وتامر حسني

كما علق المؤلف أيمن بهجت قمر على فيلم تامر حسني الجديد، وكتب عبر حسابه بموقع فيس بوك: «دعواتكم، فيلم الصيف إن شاء الله، ري ستارت من تأليفي وإخراج المخرجة الجميلة سارة وفيق».

واستكمل: «وبطولة النجم تامر حسني اللي مورطني عشان وهو مؤلف فيلمه بحبك جاب مليار جنيه ماشاء الله بس إن شاء الله تحدي جديد بعد فيلم البدلة وبإذن الله هنكسر الدنيا».

تامر حسني وهنا الزاهد تامر حسني وهنا الزاهد

تامر حسني وهنا الزاهد تامر حسني وهنا الزاهد