تامر عاشور: أنا أول مطرب يحيي حفلتين كاملتين العدد في جدة

كشف المطرب تامر عاشور، عن كونه أول مطرب مصري يحيي حفلتين كاملتين العدد لمدة يومين متتاليين في جدة بالمملكة العربية السعودية.

تامر عاشور: اتشرفت أكون أول مطرب مصري يحيي حفلتين كاملتين العدد

ونشر تامر عاشور، صورا من حفله الغنائي، عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الإجتماعي إنستجرام، وعلق قائلا: اتشرفت باني أكون أول مطرب مصري يحيي حفلتين كاملتين العدد يومين ورا بعض في الغالية على

قلبي جدة.

تامر عاشور يشيد بحفلتيه في جدة بالسعودية

وتابع تامر عاشور: يومين استثنائيين في حياتي ومشواري اللي بدأته مع أهل المملكة خطوة خطوة من البداية حتى الأن بتعب ومثابرة ومجهود علشان أوصل لليومين دول كل ده بفضل ربنا ثُم الجمهور السعودي وبدعم كبير وثقة من الرائد حبيبي وأخي أبو ناصر الداعم الأول للفن والإبداع عامة وليا خاصة في المملكة بلا توقف، ثم الأهل والأصحاب.

تامر عاشور: الجمهور المصري له الفضل بعد ربنا في كل ما وصلت ليه

وأوضح تامر: بكل حب ورضا وإبتسامة تفتح نفسك على أي شيء، وعايز أشكر مصر وجمهور مصر بلدي اللي كل الفضل يرجعلهم بعد ربنا في كل ما وصلت ليه.. كل الشكر للفرقة الموسيقية بقيادة المايسترو الأهم هاني فرحات مش علشان الحفلة بس.. علشان التعب والبروڤات والجهد والسهر ثم النتيجة.

وأضاف تامر عاشور: بالمناسبة دي، النهاردة بقالي تقريبا ٢٠ سنة بغني ليكم، وكونت في أذهانكم ذكريات كتير أنا فخور بده وده مش معناه غن سني كبير، أنا عمري ٢٢ سنة تقريبا.

أسعار حفلات تامر عاشور في جدة.. تتخطى 14 ألف جنيه

تعرف على موعد حفل تامر عاشور في السعودية

تامر عاشور: اسم بنتي مميز جدا وغريب.. وفتاة أحلامي لازم تبقى متدينة