تامر عاشور: مستحيل ابقى زي أحمد سعد وألبس حلق.. مش كل موضة تليق عليا

أكد المطرب تامر عاشور رفضه التام للملابس التي ظهر بها الفنان أحمد سعد في حفلته بجدة مشيرًا إلى أنه من المستحيل أن يرتدي ملابس مشابهة لهذه الملابس التي أثارت جدلًا كبيرًا.

تامر عاشور يتحدث عن اطلالة أحمد سعد

قال الفنان تامر عاشور في تصريحات تلفزيونية: 'مستحيل ألبس زي أحمد سعد، ومش كل موضة تليق عليا، ومستحيل ألبس حلق'.

وتابع: 'أحمد سعد من الأصوات الجميلة والشخصيات الأجمل، وفنان مفيش عليه كلمة واحدة، ودمه خفيف وكل حاجة مقبولة منه، وعشان أنا عارفه شخصيًا عارف إنه مش مرتب ده، وهو ما شاء الله ناجح مش محتاج يعمل تريند بلبس'.

تامر عاشور وحقيقة كونه شخصية حزينة

وعلى جانب أخر كشف المطرب تامر عاشور، رأيه في المطرب حكيم والمطربة شيرين عبد الوهاب، قائلا: شيرين عبد الوهاب أكتر صوت جبار في الوطن العربي وأنغام ملتزمة بشكل قوي، والالتزام أهم ومحدش هيحبك وأنت مش ملتزم واللي تفوز بلقب صوت مصر أعطيه للملتزمة أنغام.

ورد تامر عاشور، على حقيقة كونه شخصية حزينة بسبب الأغاني الذي يقدمها، في تصريحات تليفزيونية، قائلا: أنا مش غاوي حزن ودراما وشخصيتي مختلفة خالص وكل الفنانين والمطربين الحاجات اللي بتأثر في تاريخهم هي أغاني الدراما.

وأوضح: أكتر فنان بيرقص في مصر حكيم و95% من أغانيه دراما وهو يستصيغ نوعية أغاني، موضحا أن أغاني الدراما تكون شخصية الفنان وحاول يغني حاجة مختلفة ولكن خرجت بطريقته وأغاني الدراما اقصر طريق لقلب الجمهور.

وأضاف: عمري ما كنت بفكر في موضوع مادي ويمكن حاجات كتير وعملت حفلات وطبيعي يكون أجرك كمطرب أكبر وأعلى، وأنا كنت بلحن وبغني في نفس الوقت وفي أغاني اتسربت ليا ونجحت وبعدها علطول وقعت مع شركة انتاج وبعدين عملت البومات، ومخدش في التلحين إلا سنتين أو ثلاثة ومعرفش مين كان بيسرب الأغاني ولكنه خدمني وبقيت مشهور وعملت سيط وأول اغنية اتسربت كانت ذكريات كدابة.

تامر عاشور يكشف رأيه في أنغام وحكيم وشيرين عبد الوهاب

تفاصيل طلاق تامر عاشور و زوجته سمر أبو شقة

سبب رفض تامر عاشور تقديم أغاني مهرجانات

تامر عاشور يكشف رأيه في عمرو مصطفى وتصريحاته