حمو بيكا يكشف حقيقة ارتباطه بمذيعة شهيرة: كنا خارجين نجيب هدوم

أثار مؤدي المهرجانات حمو بيكا، الجدل بين الجمهور، يتساؤلون عن حقيقة ارتباطه بالمذيعة الشهيرة سارة خليفة، بعد تداول مقطع فيديو لهما من أحد المولات في دبي.

حقيقة ارتباط حمو بيكا بمذيعة شهيرة

رد حمو بيكا حول الجدل المثار بشأن علاقته بالمذيعة سارة خليفة، قائلًا: «إحنا كنا خارجين نجيب هدوم وعيل صورنا، ومراتي عارفة سارة ولو حد غيرها كانت هتبقى مشكلة كبيرة».

ومن جانبها، ردت سارة خليفة في تصريحات تلفزيونية لها، قائلة: «حمو بيكا أعز صحابي وأخويا ومراته شمس صاحبتي، وإحنا كان عندنا حفلة ورايحين نشتري لبس».

وأضافت سارة خليفة قائلة: «وفي حد طلع الموبايل واتصور مع بيكا وبعد ما مشي صورنا غصب عننا والشائعات ظهرت وتريند أي كلام مالوش لازمة».

حمو بيكا حمو بيكا

حمو بيكا يشارك ضمن فاعليات كأس العالم 2022

تحدث حمو بيكا عن مشاركته ضمن فاعليات كأس العالم 2022، وقال: «أنا لفيت العالم كله ومش غريبة أغني في المونديال».

وتابع في تصريحات تلفزيونية له، قائلًا: «عملنا حفلة كويسة والجمهور تفاعل معنا، وعامل أغنية جديدة أنا وحسن شاكوش نازلة قريب».

تطورات أزمة حمو بيكا مع نقابة الموسيقيين

وفيما يخص تطورات أزمة حمو بيكا مع نقابة الموسيقيين، علق قائلًا: «مفيش خلافات أستاذ مصطفى كامل نقيبنا وحل كل مشاكلنا ولما بنسافر بيكون على علم عشان يضمن حقوقنا لو حصل أي حاجة».

وأشار إلى أنه حصل على كارنيه نقابة المهن الموسيقية، وانتهى من أي خلافات بينه وبين أعضاء نقابة الموسيقيين والنقيب مصطفى كامل.

عمر كمال في طريقه إلى قطر مع حمو بيكا.. قبل يوم من حفل المونديال

قرار حاسم .. تعليق مصطفي كامل على أزمة حمو بيكا مع الموسيقيين .. فيديو