حورية فرغلي تكشف كواليس «حوار الأزمة» مع نزار الفارس.. والأخير يوجه رسالة قاسية

كشفت الفنانة حورية فرغلي تصرفات مريبة من المذيع العراقي نزار الفارس، الذي أدعى مؤخرًا خطوبتهما، قائلة: «سأل أسئلة غريبة».

تصريحات حورية فرغلي عن نزار الفارس

قالت حورية فرغلي في تصريحات تلفزيونية لها: «لما بدأ اللقاء سألني أسئلة الناس زهقت منها وعرفت قصتي، وابتدى يسأل أسئلة غريبة زي ليه عملت مشهد فيلم خالد يوسف كلمني شكرًا، وأنا مقلعتش هدومي في المشهد دا كان إيحاء، وبدأ يدخل في موضوع إنت مرتبطة، وليه مش متجوزة».

وتابعت حديثها قائلة: «وفي آخر الحلقة سألني بتحبي المطرب العراقي ماجد المهندس، وسمعني أغنيته من موبايله، ومدلي إيده علشان أرقص معاه، والناس كانت بتشيل الأجهزة، وكنت فاهمة إن التصوير خلص، لكن هو عمل لعبة ولو تلاحظ صورني بكاميرا مستخبية بعيد».

حورية فرغلي حورية فرغلي

أزمة حورية فرغلي ونزار الفارس

واختتمت الفنانة حورية فرغلي تعليقها قائلة: «هو بالنسبة لي أتفه بكثير من إني أجيب محامي وأرفع قواضي، دا بني آدم دمر مسيرته قبل ما تبتدي».

ومن جانبه، رد الإعلامي نزار الفارس على هجوم الفنانة حورية فرغلي واتهامها له بتصويرها بكاميرا مخفية، قائلًا: «مصورتهاش بكاميرا مستخبية زي ما قالت كان في 3 كاميرات تليفزيون بتصور والبرومو هينزل».

رد نزار الفارس على حورية فرغلي

وأضاف: «وهتشوفوا وإحنا بنرقص وفي 3 كاميرات بتصورنا، وفي اللقاء قالت لي محدش بيتجوزني أنا كبرت وعاملة تجميل قولتلها أنا بتجوزك عراقي توافقي؟ قالت أيوة».

واختتم نزار الفارس رسالته لحورية فرغلي قائلًا: «ولو كنت عايز أطلع تريند كنت طلعت في كل القنوات المصرية لأنهم طلبوني، لكن هي اللي بتصرح في كل حتة، وإنتي سنين بتعاني من التنمر وبتتنمري على طولي وأنا أطول منك، تتنمر من عانت من التنمر لسنوات».

حورية فرغلي وخطيبها حورية فرغلي وخطيبها

حورية فرغلي وخطيبها

حورية فرغلي تخرج عن صمتها: نزار الفارس عرض على المساعد بتاعي رشوة

حورية فرغلي بعد جدل خطوبتها : بعيش في كابوس ونزار الفارس كان مريب

حورية فرغلي تعلق من جديد على شائعات خطوبتها من نزار الفارس: استفزني

أول رد من نزار الفارس على نفي حورية فرغلي لخطبتها: قالتلي كبرت في السن ومحدش هيتجوزني

حورية فرغلي تنفي خطبتها من نزار الفارس: استغلني عشان التريند