دياب في رسالة غامضة للجمهور: إحنا في خيبة تقيلة جدا

أثار الفنان محمد دياب ضجة واسعة وجدلًا كبيرًا برسالة غامضة وجهها للجمهور، منذ قليل عبر حسابه الرسمي قائلًا: «إحنا في خيبة تقيلة».

رسالة دياب للجمهور

كتب دياب في منشور عبر حسابه الرسمي بموقع فيس بوك: «أقسم بالله إحنا في خيبة تقيلة جدًا اللي أعرفه إن الناس تختلف في وجهات النظر».

وتابع الفنان محمد دياب: «ده شيء صحي وحاجة محترمة لكن إن الناس بقت بتختلف مع بعض في الأصول وكل واحد بقى عنده تعريفه الخاص للأصول على مزاجه.. دي مصيبة كبيرة أوي بجد ربنا يرحمنا ويهدينا جميعًا».

رسالة دياب للجمهور رسالة دياب للجمهور

دياب مسلسل تحت الوصاية

أعرب الفنان دياب عن سعادته بالمشاركة في بطولة مسلسل تحت الوصاية، وتقديم شخصية صالح، التي وصفها الجمهور بالشرير لكنه لا يراها كذلك.

قال دياب في تصريحات إذاعية، إن شخصية صالح رمادية، ولا يحترف الشر بشكل واضح، لكنه يحاول توفير مصدر دخل ليتزوج حبيبته، مضيفًا: «صالح مش ماهر في صنعة أبوه فا مش هتدخل له الدخل اللي يخليه يتجوز البنت اللي بيحبها».

وتابع عن شخصيته في مسلسل تحت الوصاية قائلًا: «عنده نرجسية وذكورية اللي موجودة عند أغلب الشريحة دي من الناس والمركب دي حلم حياته».

تصريحات دياب

وأعرب عن سعادته بالتعاون مع الفنانة منى زكي، قائلًا: «أنا بقالي 9 سنين بمثل ماشفتش في حياتي أصدق من مني زكي ولا حد محترف زيها ولا في تعاملها مع زمايلها واحترامها لمهنتها ربنا يحميها ويحفظها ويخليهالنا، وعلي الطيب فنان وموهبة عظيمة وربنا يحميه ويستحق أكتر من كده بكتير».

دياب دياب

دياب دياب

دياب مسلسل تحت الوصاية دياب مسلسل تحت الوصاية

دياب: شخصيتي في تحت الوصاية مش شرير لكن نرجسي.. وماشفتش أصدق من منى زكي

عمرو دياب يشعل حفل عيد الفطر في الغردقة بحضور أبطال جعفر العمدة

في حفل الغردقة.. عمرو دياب لـ هالة صدقي : صفصف اللي طلعت عنينا في رمضان

المخرج محمد دياب عن تحت الوصاية: وصل لمستوى سينمائي غير مسبوق

كلمات أغنية الحفلة عمرو دياب كاملة