رامز جلال يجبر فادي خفاجة على الاعتذار لـ مها أحمد.. والأخيرة: غلطت في السقا

وقعت الفنانة مها أحمد والفنان فادي خفاجة ضحايا الحلقة الجديدة من برنامج رامز جاب من الآخر، وسخر الفنان رامز جلال من الفنانة قائلًا: «الجناب هرتلت سيكا».

وقالت مها أحمد عن خلافها مع فادي خفاجة وأحمد السقا: «أنا غلطت في موضوع أحمد السقا بس كانت نفسيتي مش حلوة ولو عايز تسألني على أي حاجة تخص موضوع فادي خفاجة عادي.. أنا رافعة عليه قضية ومش هتنازل عنها، حتى لو اعتذرلي على جثتي لو اتنازلت».

مها أحمد وفادي خفاجة في برنامج رامز جاب من الآخر

واستقبل رامز جلال الثنائي، قائلًا: «الاتنين اللي فضحونا على الساحة ميعادنا مع نجوم الردح والسماجة.. مها أحمد وفادي خفاجة»، كما وصف الفنان بأنه سائق ميكروباص، بينما قال فادي عن أزمته مع مها أحمد: «حد بيكرهها وعامل لها بلوك ودبت فيا وفي كله، وأنا غلطان أني جبت سيرة مجدي كامل».

وعندما التقت مها أحمد بفادي خفاجة تبادلا وصلة من الشتائم، ثم أجبر رامز الأخير على الاعتذار لمها أحمد ويقبل رأسها، بجانب الاعتذار لزوجها الفنان مجدي كامل، وقال فادي خفاجة: «أنا أسف ومجدي كامل أستاذي».

وفي وقت سابق، قالت مها أحمد عن تطورات خلافها مع فادي خفاجة: «رافعة 3 قواضي على فادي خفاجة، ومجدي قضية وهما سب وقذف وتحرش، وغير إني هرفع قضية على منصة التيك توك، وهي مضمونة وأكسبها وأنا مغمضة لأنه حقي وعندنا قانون وقضاء عادل هيجيبلي حقي بالقانون».

مها أحمد مها أحمد

تصريحات مها أحمد

قالت مها أحمد في تصريحات تلفزيونية لها: «عندي شهوة للستر إن أي حد يقول عليا حاجة وحشة أو حاجة مش فيا، وأنا ناجحة، ومؤمنة جدًا بالحسد وبحب ألبس حاجة زرقا عشان تحميني من الحسد».

وتابعت: «بقرأ قرآن قبل ما أطلع لايف وأثناء اللايف على تيك توك، لأن معظم الفنانين قاعدين بيتفرجوا عليا ويحسدوني على الريتش بتاعي، زي اللي أنا رافعه عليه قضية».

فادي خفاجة فادي خفاجة