ريم البارودي تكشف سر خلافها مع ريهام سعيد

ريم البارودي وريهام سعيد تصالحا بعد سنوات من الخلاف، وحرصت الفنانة ريهام سعيد على أن تكشف سر خلافهما الذي كان بسبب تدخل أحد الأشخاص المشتركين بينها.

ريم البارودي تكشف سر خلافها مع ريهام سعيد

قالت ريم البارودي في تصريحات تلفزيونية: «كنا بنختلف الأول والخلاف مكنش بيطلع للناس ومكناش بنتخاصم، والخلاف ابتدا إن في شخص ما بينا وانا دايما في التصور ببقى شخص متوتر، وكنت داخلة اصور، والخلاف مفيهوش زينة خالص، وغيرت على وفاء وزعلنا الزعل العادي، والموقف اصلًا كان بسبب كده».

ريم البارودي وريهام سعيد ريم البارودي وريهام سعيد

ريم البارودي تتصالح مع ريهام سعيد

تصالحت ريم البارودي مع الإعلامية ريهام سعيد، وقالت: «احنا داخلين على رمضان وانا عارفة عاشور وهو شخصية محترمة جدًا بس اخوه كداب، وبتمنى اخوه يطلع يقول، وبعد كده كان في بوست نازل وحد من الفانز قالك ريهام البارودي بالنسبالك إيه قولتيله ماتت بالنسبالي، وبابا كلمني قالي ليه ريهام قالت كده، وكلمت الشخص ده قالي هي زعلانة عشان زينة ودخلنا في موضوع تاني».

وأضافت: «زعلانة عشان مضت المسلسل الجديد مع زينة، قولتله هي زعلانة من ايه وكان هادي فـ ابتدا ينرفزني اوي، أنا عارفاكي شخصيًا لا يمكن اقول عليكي كلمة ... وقولت اذا خاصم فجر، بس اللي نزل للوطن العربي غير الواتساب الحقيقي وكان مونتاج».

ريم البارودي وريهام سعيد ريم البارودي وريهام سعيد

واختتمت ريم حديثها، وقالت: «بعد ما خلصت المكالمة راح احمد الهواري قالي امسحي الفويسات دي بسرعة ومكنتش متوقعة انه هيسمع الوطن العربي كله، واكيد اللي بيتعدى حقوقه، واللي اتقالك كذب واحمد الهواري يشهد لحد دلوقتي، ده شتام وبيجيب أعراض الناس، وغلطان وقليل الأدب».

ريم البارودي تنهار باكية وتكشف كواليس وفاة والدها

صلح ريم البارودي وريهام سعيد.. شاهد أحدث ظهور لهما

ريم البارودي بعد أداء مناسك العمرة: اعف عني وعن أبي.. اللهم تقبل

ريم البارودي تؤدي مناسك العمرة وتطعم الحمام بالحرم المكي

10 صور من عزاء والد ريم البارودي.. أشرف زكي ونجوم الفن يدعموها