ريهام سعيد تثير الجدل بعد تصالحها مع ريم البارودي: العين مبتكرهش اللي احسن منها

ريهام سعيد أثارت الجدل خلال الساعات الماضية بعدما كتبت منشورا ظن منه الجمهور أنه عاد الخلاف بينها وبين الفنانة ريم البارودي بعد حلقتهما التي عُرضت أمس.

ريهام سعيد  ومنشور مثير للجدل

كتبت الإعلامية ريهام سعيد عبر حسابها بموقع إنستجرام: « الواحد اكتشف ان حركات و لاد الاصول لازم تتعمل مع ولاد الناس بس ساعات في قلوب وحشة بتعود لتنتقم مع إن هي اللي غلطانة فيك ومن غير سبب».

وتابعت ريهام سعيد حديثها، وقالت: «الواحد بيزعل من نفسه علي طيبته ونقاء قلبه، رسالة صغيره اللي معاه ربنا مبيقعش حتي لو متدبر له مليون مشكلة ومليون فخ، ياما الواحد هيتعلم إن الغيره والحقد ملهمش علاج».

واختتمت ريهام سعيد حديثها و قالت: «العين مابتكرهش غير اللي احسن منها، رمضان كريم وكل سنة وانتوا طيبين وربنا يرزقكم بناس طيبين أحسن الدنيا بقت وحشة اوي والناس اوحش».

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Reham Said (@rehamsaidofficial)

ريم البارودي تكشف سر خلافها مع ريهام سعيد

ريم البارودي وريهام سعيد تصالحا بعد سنوات من الخلاف، وحرصت الفنانة ريهام سعيد على أن تكشف سر خلافهما الذي كان بسبب تدخل أحد الأشخاص المشتركين بينها.

قالت ريم البارودي في تصريحات تلفزيونية: «كنا بنختلف الأول والخلاف مكنش بيطلع للناس ومكناش بنتخاصم، والخلاف ابتدا إن في شخص ما بينا وانا دايما في التصور ببقى شخص متوتر، وكنت داخلة اصور، والخلاف مفيهوش زينة خالص، وغيرت على وفاء وزعلنا الزعل العادي، والموقف اصلًا كان بسبب كده».

ريم البارودي تتصالح مع ريهام سعيد

تصالحت ريم البارودي مع الإعلامية ريهام سعيد، وقالت: «احنا داخلين على رمضان وانا عارفة عاشور وهو شخصية محترمة جدًا بس اخوه كداب، وبتمنى اخوه يطلع يقول، وبعد كده كان في بوست نازل وحد من الفانز قالك ريهام البارودي بالنسبالك إيه قولتيله ماتت بالنسبالي، وبابا كلمني قالي ليه ريهام قالت كده، وكلمت الشخص ده قالي هي زعلانة عشان زينة ودخلنا في موضوع تاني».

وأضافت: «زعلانة عشان مضت المسلسل الجديد مع زينة، قولتله هي زعلانة من ايه وكان هادي فـ ابتدا ينرفزني اوي، أنا عارفاكي شخصيًا لا يمكن اقول عليكي كلمة ... وقولت اذا خاصم فجر، بس اللي نزل للوطن العربي غير الواتساب الحقيقي وكان مونتاج». ريم البارودي تكشف سر خلافها مع ريهام سعيد

ريم البارودي تنهار باكية وتكشف كواليس وفاة والدها

صلح ريم البارودي وريهام سعيد.. شاهد أحدث ظهور لهما

ريم البارودي بعد أداء مناسك العمرة: اعف عني وعن أبي.. اللهم تقبل

ريم البارودي تؤدي مناسك العمرة وتطعم الحمام بالحرم المكي