زوجة عصام صاصا بعد زيارته في السجن: «رد فعل ابنه قهرني»

كشفت جهاد أحمد زوجة عصام صاصا، تفاصيل الزيارة الأولى لزوجها في السجن، بعد الحكم بحبسه 6 أشهر، في اتهامه بالقيادة تحت تأثير المخدرات وحبسه سنة في قضية اتهامه بالتزوير.

نشرت زوجة عصام صاصا صورة تجمعها بابنها رحيم، عبر خاصية الستوري التابعة لحسابها الرسمي بموقع انستجرام، وكتبت: «فيه ولد قمر هنا راح شاف بابا بعد 3 شهور».

زيارة زوجة عصام صاصا له بالسجن

وتابعت: «وبابا كان واحشنا أوي، رد فعل رحيم أما شاف باباه قهرني أقسم بالله، الحمد لله على كل حال».

حرصت زوجة عصام صاصا عن تخرج عن صمتها وتكشف حقيقة الأنباء التي انتشرت بشأن تقديمها طلب الخلوة الشرعية، ولكنها لم تتوقع أن تتصدر التريند بمحرك البحث الأشهر جوجل ومواقع التواصل الاجتماعي المختلفة بسبب ردها.

زوجة عصام صاصا زوجة عصام صاصا

أزمة زوجة عصام صاصا

أكدت جهاد أحمد في مقطع فيديو نشرته عبر حسابها الرسمي بموقع انستجرام، أنها لم تتقدم بطلب الخلوة الشرعية كما أشيع، وتقدمت فقط بطلب زيارة لزوجها داخل السجن برفقة والدته.

وقالت زوجة عصام صاصا في الفيديو: «مش عارفة ابدأ الموضوع منين، بينزل عليا أخبار كذب كتير ومكنتش حابة أطلع أتكلم غير لما أطمن على عصام».

وتابعت: «لحد ما نزل خبر إني طلبت خلوة شرعية به، وده كدب، والحقيقة أننا بقالنا فترة ماشفناهوش وطلبت تصريح زيارة أنا ومامته عشان نشوفه، فليه التحريف والكذب؟.. دخلنا في أعراض ومكنتش حابة أتشغل في حاجة زي دي دلوقتي وتركيزي مع مشكلة جوزي».

واستكملت جهاد أحمد زوجة عصام صاصا: «الموضوع دخل في سياق تاني خالص، والكومنتات وحشة، وليه التشهير بسمعة وأعراض الناس؟، أنا أخدت إجراء قانوني ضد كل من حرف تصريحات».

واختتمت: «وضد كل أكونت شهّر بيا وبسمعتي، والنقطة التانية اللي عاوزة أتكلم فيها هي كونك تكره شخص ميسمحش لك تغلط فيه وتسوأ سمعته»، وعلقت على الفيديو قائلة: «عند الله تجتمع الخصوم».

عصام صاصا