سرقني ودخلني السجن.. صفوة تروي مأساتها مع زوجها الثالث

روت الفنانة صفوة كواليس علاقتها بزوجها الثالث، الذي كان سببًا رئيسيًا في دخولها السجن، معلقة: «زوجي سرق فلوسي ودخلني السجن عشان أنا حمارة».

زوج صفوة

قالت صفوة في تصريحات تلفزيونية لها: «مش أنا لوحدي بقول كده في ستات سامعين كلامي، وبيقولوا نفس الكلام، هو عمل كده برغم أنه كان بيعمل حاجات كويسة جدا معايا مع أهلي كمان».

تابعت الفنانة صفوة حديثها عن زوجها الثالث قائلة: «مخي ساعتها مكنش قادر يستوعب أن الخير الي كان بيعمله مني أنا، لما كان حد بيقول على جوزي أنه مش كويس وشوفي مستقبلك مكنتش بصدقهم».

تصريحات صفوة

وقالت أيضًا: «أنا كنت بنسباله الفرخة اللي بتبيض ذهب، وأنا كنت عمر ما كنت بفكر وراه، وأنا مكنتش مستوعبة أنه بيصرف من فلوسي».

وكشفت الفنانة صفوة كواليس طلاقها، لافتة إلى أنها مرت بحالة اكتئاب حادة أدت إلى سقوط شعرها بالكامل، قائلة: «أنا اتطلقت من جوزي 3 مرات ومرتين لأسباب لا داعي لذكرها».

طلاق صفوة

واستكملت الفنانة كلامها: «آخر طلقة جالي اكتئاب وشعري وقع وبقيت أركب بواريك لدرجة مفيش شعر أركب فيه بنس الباروكة، منهم فيلم الرغبة ساعتها كنت لابسة باروكة وناس كتبوا إني مش هشتغل تاني وبمر بفترة اكتئاب».

تحدثت الفنانة صفوة عن كواليس وأسرار في حياتها الشخصية والفنية، بالإضافة إلى كشفها لأسباب اعتزالها الرقص في وقت مبكر.

صفوة والرقص الشرقي

قالت صفوة في تصريحات تلفزيونية لها: «دخلي من الرقص كان كبير جدًا، وحتة راقصة دي، أنا محيتها لأني اعتزلت من 14 سنة، وأنا مش حابة أن يسبق اسمي اسم الراقصة».

وأضافت الفنانة صفوة كلامها: «أنا عارفة اللي بقوله ده هيقوم الدنيا عليا، أنا عملت مجهود كبير جدًا، عشان أثبت أني ممثلة قوية، وعلشان أمحي أن يبقى قبل اسمي الراقصة، وده كلام أول مرة أقوله».

صفوة صفوة

صفوة تفتح النار على الرقص الشرقي : عاوزة أمحيه من اسمي واعتزلت من 14 سنة

صفوة تكشف سبب طلاقها الثاني: كان عنده مشاكل جسدية

نشوي مصطفي تبكي على الهواء بعد حديث الفنانة عنبر عن والدتها .. فيديو

نشوي مصطفى تفاجىء الفنانة عنبر بموقف عمره 20 سنة على الهواء .. فيديو

عنبر محمد: اتقهرت من أدوار قدمتها ووضعي المالي تغير.. فيديو