سعد الصغير يعود للراقصة برلنتي عامر: أنا في كامل قواي العقلية والقضية انتهت لإنها كانت بتكلم أخوها

سعد الصغير يعود للراقصة برلنتي عامر، الساعات الماضية، ما جعل اسمه يتصدر مؤشرات البحث بعدما أعلن الفنان سعد الصغير الخبر، عقب الأزمات الأخيرة التي نشبت بينهما.

سعد الصغير يعود للراقصة برلنتي عامر

ونشرت برلنتي عامر عبر حسابها بموقع 'فيسبوك'، فيديو للفنان سعد الصغير، وهو يتحدث عن عودته لبرلنتي عامر، وقال خلال الفيديو: 'قولت إن أم برلنتي سرقت مني فلوس، بس هي مخدتش ولو خدت ده حقها، وهي عمرها ما طلبت مني فلوس '.

وتابع: 'لاقيت رسالة برلنتي بعتاها لواحد بتقوله انت عمري انت حياتي، وهو بعتلها يقولها انتي عمري وحياتي، ردت تقوله ده أنا اتطلقت من سعد'، وأشار إلى أنه بعد رفعه قضية زنا عليها اكتشف أنها ارسلت هذه الرسالة إلى شقيقها مصطفى.

وأضاف سعد الصغير، حديثه وقال: 'قولتلها بعد كده ليه يا بنتي عملتي كده، قالتلي عشان جاتلي معلومة إنك بتكلم واحدة، قولتلها يعني انتي تطلعي منظرك وحش عشان، قالتلي أنا عارفة مين، أنا لاقيت النيابة بعتالي إن ده أخوها اللي كانت بتكلمه'.

هل سعد الصغير متزوج برلنتي عامر عرفي؟

وضح سعد الصغير، حقيقة زواجه من الراقصة برلنتي عامر عرفيًا، وقال: 'عرفي متسجلة في الشهر العقاري بختم نسر وختم محامي، وعرفي يعني برلنتي ليها حق عليا وانتي عمري وانتي حياتي، وبأكدلكم إني بتكلم وأنا في كامل قوايا العقلية'.

سعد الصغير وبرلنتي عامر

سعد الصغير يتهم برلنتي عامر بالخيانة

وكان سعد الصغير حرر محضر ضد برلنتي عامر، واتهمها فيه بالزنا وأنها كانت تخونه عندما كان متزوجًا منها عرفي، مشيرًا إلى أن هناك دليل في محادثات مخلة بالأداب بينها وبين ثلاث أشخاص.

برلنتي عامر ترد على اتهام سعد الصغير

فجرت برلنتي عامر مفاجأة جديدة في أزمتها مع طليقها الفنان سعد الصغير، وأعلنت خطبتها من شخص جديد أمام الجميع، وذلك بعد أن حرر سعد الصغير محضرًا ضدها يتهمها فيه بالزنا.

ونشرت برلنتي عامر عبر حسابها بموقع التواصل الاجتماعي فيس بوك، فيديو قصير لها وبجانبها رجلًا دون أن توضح ملامحه، وردت على اتهامات سعد الصغير لها بالخيانة، وكتبت: «يا ريت نفهم كل الهري دة علي أية علشان أتخطبت وأنا قولت قدام الناس كلها في البرنامج إن هتخطب في العلن قدام كل الناس بس أنا هعرف أزاي أخد حقي وهو عارف هو عمل أية بس تمام».

سعد الصغير وبرلنتي عامر

جدير بالذكر أن أزمة سعد الصغير وبرلنتي عامر تصاعدت مؤخرًا حيث كشفت الأخيرة مقاطع فيديو تفضحه أمام الجميع، ونشرت برلنتي عامر مقطع فيديو لطليقها سعد الصغير عبر حسابها الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي فيس بوك، ظهر خلاله المطرب الشعبي أمام منزلها وذلك بحسب كلامها.

 

سعد الصغير وبرلنتي عامر

وعلقت برلنتي عامر على فيديو سعد الصغير قائلة: «يا سعد طول عمرك قاعد تحت بيت برلنتي 4 سنين وبننام تحت بيتي كفاية بقلا.. خلي عندك دم بس مش عايزاك فكك مني بقي وكفاية كدة وبطل هري وكلام».

أزمة سعد الصغير وبرلنتي عامر

وكشفت برلنتي عامر سر عن سعد الصغير في منشور آخر، قائلة: «وللعلم إن سعد رجع لشمس الرقاصة ولسة راجع من عندها من تركيا يوم ما سافر تونس».

وأضافت: «أنا شخصيًا فرحت علشان يبعد عني بالمصايب بتاعته دي ربنا يبعدك لحد كدة بس لسة هنكمل في الجزء التاني البيت بقي والعيال وكدة يعني وهسيب الموضوع كله ليكم».

برلنتي عامر

برلنتي عامر وسعد الصغير

ونشرت برلنتي عامر عبر صفحتها مقطع فيديو لطليقة سعد الصغير الأولى وهي الراقصة شمس، وعلقت قائلة: «ده أول تعليق مني دي جوازة من جوازاتك شمس الرقاصة الناس خلاص مش هتصدق تاني يا سعد وقولتلك البلد دلوقتي فيها قانون وأنت جربت قبل كدة».

تابعت في تعليقها: «لما غلط ونزلت الحبس علشان غلط دي جوازاتك لازم تخلص بمصايب وفضايح وكدب ومشاكل أنا مش هرد علي راجل كبير في السن مش عارف حتي يتكلم كلمتين قدام الناس وده من حاجات كتير بتاخدها وأنا طلبت التحليل ليك في القضية.. الناس كلها عرفتك على حقيقتك».

 

طليقة سعد الصغير

طليقة سعد الصغير

بينما قالت شمس طليقة سعد الصغير في مقطع الفيديو الذي نشرته برلنتي عامر: «كنت متجوزة سعد الصغير من 7 سنين ضربني وظلمني وبهدلني وخطفني من إسكندرية للقاهرة، ومضاني على إيصالات أمانة وصةرني من دون ملابس وأجبرني على الإجهاض بالتهديد».

ومن جهته قال سعد الصغير في بث مباشر له ردًا على برلنتي عامر عبر موقع فيس بوك: «سكت كتير عليها والناس ظلموني بسببها ومش هتكلم بأسلوبها، هي واحدة لسه خارجة من الحبس واسمها الحقيقي هدير من قرية زفتة».

برلنتي عامر: سعد الصغير طاردني بسيارته وتعدى على شقيقتي بالضرب

برلنتي عامر: معايا فيديوهات لسعد الصغير وهو بيقولي أنا السبب في أذيتك.. فيديو