سلاسل وسيجار.. حمادة هلال يثير الجدل بإطلالة غريبة في أحدث ظهور

أثار الفنان حمادة هلال ضجة واسعة وجدلًا كبيرًا بأحدث أعماله، وتعرض لبعض الانتقادات من متابعيه بسبب إطلالته الغريبة.

روج الفنان حمادة هلال لأغنيته الجديدة «حصل»، ونشر البرومو عبر حسابه الرسمي بموقع انستجرام، معلقًا: «مش كنت مروقك..؟ حصل.. ساندك ومفوقك..؟ حصل... والحلو مدوقك..؟ حصل.. ساقيني المر ليه..؟.. قريبًا أغنية حصل».

حمادة هلال أغنية حصل

وظهر بإطلالة غريبة ولوك جديد، في كواليس تصوير الفيديو كليب الخاص بالأغنية، وهو يضع شعر مستعار ولحية وشارب بالإضافة إلى السيجار والعديد من الحلي الذهبية من سلاسل.

وجاءت بعض التعليقات على إطلالة حمادة هلال في كواليس أغنية حصل: «إيه اللي حصل ما كنت بعقلك، وازعل على المداح لما يخيب، ووالله أول شئ فكرت إنك تصور المداح، وإيه اللي أنت عامله في نفسك ده يا فنان، ومش عارفة أشوفك غير المداح، وإيه ده يا حمادة مالك قلبت هندي ولا مشيت مع سميح ودخلت خطته مش حلو إيه اللبس ده والانسيال والسلاسل دي».

حمادة هلال أغنية حصل حمادة هلال أغنية حصل

أزمة حمادة هلال الصحية

يشار إلى أنه في بداية يوليو 2024، حرص الفنان حمادة هلال على أن يطمئن جمهوره ومحبيه على حالته الصحية، بعد تعرضه لوعكة صحية خلال الأيام الماضية.

وفي أول ظهور للفنان حمادة هلال بعد تعرضه لوعكة صحية، قال في فيديو نشره عبر خاصية الستوري التابعة لحسابه الرسمي بموقع انستجرام: «الحمد لله والشكر لله أنا بقيت أحسن كتير».

وتابع: «وفي نعمة الحمدلله أنا بخير، كانت وعكة بسيطة، وبفضل ربنا ودعواتكم الحلوة ربنا كرم وعدت على خير، ربنا يحفظكم ويبارك فيكم».

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hamada Helal (@hamadahelaleg)

حمادة هلال حمادة هلال

حمادة هلال حمادة هلال

حمادة هلال حمادة هلال

حمادة هلال حمادة هلال

حمادة هلال حمادة هلال

حمادة هلال حمادة هلال