سهير رمزي: لن أحذف مشاهدي الجريئة والساخنة.. والقبلات كانت في سياق الدراما

سهير رمزي أثارت ضجة واسعة خلال الساعات القليلة الماضية بسبب تصريحاتها الأخيرة، وأسرارها التي كشفتها حول مشاهدها الجريئة وزواجها من عمر الشريف وغيرها.

تصريحات سهير رمزي

تصريحات سهير رمزي التلفزيونية شهدت حقيقة تدخل سوزان مبارك لمنع مسلسلها، بجانب حقيقة تسممها لوالدتها وأزمة الميراث مع أشقائها، ونرصد لكم التصريحات كاملة في السطور التالية.

  • لو رجع بي الزمن لن أقدم نفس المشاهد الجريئة، هرفض لو سألت حاليًا، قديمًا كنت أقدم هذه المشاهد ومقتنعة بها، زمان كنا بننزل ونسوق عربياتنا وبنلبس براحتنا ومحدش بيقول حاجة خالص دلوقتي لا.
  • بنزعج من البحث عن مشاهد ساخنة وقبلات لسهير رمزي، ده موضوع الفيلم وجزء من الحدوتة وكنت جريئة في بعض المشاهد لكن ده في سياق الدرامي للفيلم.
  • لن أحذف مشاهدي الجريئة لأنه تاريخ وملزمة به وبعض الأفلام اللي قدمتها ممكن تكون تافهة ومبتقولش رسالة وقدمتها للانتشار.
  • كل المصائب في حياتنا مسئولة عنها السوشيال ميديا.
تصريحات سهير رمزي تصريحات سهير رمزي

حجاب سهير رمزي

  • بزعل من نفسي دلوقتي لما بشوف الحجاب اللي كنت بعمله وكان طرح كتير وألوان كتير.
  • معنديش عقدة في تمثيل أمهات نجوم ولكن في ناس مينفعش أكون مامتها، وموافقة أجسد دور أم كريم عبد العزيز وغيره ودول ولادي وكل سن له حلاوته وده واقع وحقيقة.
  • سمعت إن سوزان مبارك منعت عرض مسلسل حبيب الروح في التلفزيون المصري وكان هيتعرض على القناة الأولى وكنت متفقة على كده، وفوجئت بعدم عرض المسلسل في أول يوم رمضان، وسألت المنتج قالي جت لنا أوامر، لكن معرفش ده حقيقة ولا لأ.
  • جوازي من عمر الشريف إشاعة وهو من صغري كان فتى أحلامي، وكان فتى أحلام بنات كتير من جيلي، واتكتب كتير وقتها إننا اتجوزنا لكن كان صديق.
حجاب سهير رمزي حجاب سهير رمزي

ميراث والد سهير رمزي

  • رفضت الحصول على ميراث والدي لأنه ليس من حقي ولم يجبرني أحد على التنازل عنه والدي مصرفش عليا، وأنا شفته مرة واحدة وعمري 13 سنة، وصلتي انقطعت مع إخوتي بعد موضوع الميراث وفي ناس أحق بالميراث ده مني، ويا ريت أخواتي يتواصلوا معايا ويكون في ود بينا.
  • والدتي هي كل حاجة في حياتي، وفي يوم تِعبتْ وكان عندها مغص، وارتبكت بسبب تعب أمي وادتلها الدوا الخاص بي وقلت لها اشربيه ثم اكتشفت إني أديتها مياه سامة لتنظيف الفيديوهات، وبلغت الناس اللي بيساعدوني في البيت وقالولي إن الصيدلي قالهم لازم تشرب شربة ملح عشان هي شربت مادة سامة.
سهير رمزي سهير رمزي

سهير رمزي تستعيد ذكرياتها مع الشيخ الشعراوي : ده حبيب القلب وكان عاملنا يوم نتغدى عنده في السيدة نفيسة

سهير رمزي تهنئ المصريين بمناسبة عيد الميلاد: كل سنة وإحنا إخوات.. فيديو

10 صور جديدة من عقد قران هاجر الشرنوبي .. بحضور سهير رمزي ونجوم الفن

سهير رمزي ترفض عرض مسلسلها في رمضان 2023 وتعلن السبب

مسلسلات رمضان 2023.. سهير رمزي تبدأ تصوير أولى مشاهد «أم البنات»