سوسن بدر: أرفض عمليات التجميل والجمهور يحبني في كل مراحل حياتي

كشفت النجمة سوسن بدر حقيقة خضوعها لعمليات تجميل، حيث أكدت أنها ترفض مثل هذه العمليات ولا تحب تغيير شكلها.

سوسن بدر وعمليات تجميل

قالت سوسن بدر في تصريحات تلفزيونية: 'أنا دلوقتي بقيت كده وزي ما الناس قبلتني زمان وحبوني، هيحبوني دلوقتي وأنا كده ويحبوني بعدين وأنا أكتر من كده'.

وتابعت: 'الخطوط اللي عندي في وشي أنا بحبها جدا، أحط حقنه في وشي ليه؟ أنا مش ضد ده كل واحد حر يعمل اللي يبسطه أنا اللي باسطني أني محافظة على حواديت عمري في وشي'.

سوسن بدر سوسن بدر

واستكملت سوسن بدر حديثها، قائلة: 'أنا مش هيتعرض عليا دور بنت في الجامعة ولا ثانوي هيجلي دور مناسب لسني وشكلي زي ما أنا كده واللي عايز يعمل يعمل، كل واحد يعمل اللي يبسطه'.

سوسن بدر في مسلسلات رمضان 2024

وعلى جانب أخر تشارك الفنانة سوسن بدر ضمن موسم مسلسلات رمضان 2024، بمسلسل قلع الحجر والذي ينتمي لنوعية المسلسلات الصعيدية.

قالت سوسن بدر عن مشاركتها في مسلسلات رمضان 2024، عبر تصريحات تلفزيونية لها على هامش حضورها العرض الخاص لفيلم ليه تعيشها لوحدك: «بقالي كتير معملتش صعيدي».

وأشارت إلى أنها متحمسة للمشاركة في مسلسل قلع الحجر، والذي تدور أحداثه في صعيد مصر، ويناقش الأمور المرتبطة بحقوق المرأة، كما أن العمل مستوحى من قصة حقيقية.

يضم المسلسل في بطولته بجانب سوسن بدر، كلًا من محمد رياض، سهر الصايغ، رياض الخولي، رانيا فريد شوقي، مدحت تيخة، مفيد عاشور، محمود الجابري، بهاء ثروت، سميرة عبد العزيز، سميرة صدقي، مروة عبد المنعم، أحمد الشافعي، وآخرين.

سوسن بدر سوسن بدر

سوسن بدر مسلسل حدوتة منسية

ويشار إلى أن الفنانة تنتظر عرض مسلسلها الجديد «حدوتة منسية»، وأوضحت أنه من المقرر عرض العمل عبر إحدى القنوات الفضائية في الأسبوع الثاني من شهر يناير 2024.