شيرين عبد الوهاب تخسر جزء كبير من وزنها في حفل دبي

ظهرت الفنانة شيرين عبدالوهاب، خلال ظهورها على خشبة مسرح حفلها في دبي وهي فاقدة جزء كبير من وزنها.

وأحيت شيرين عبدالوهاب، حفلا غنائيا كبيرا في دبي، بأول حفل تقدمه بالإمارات منذ فترة طويلة بعد الأزمات التي تعرضت لها مع زوجها المطرب حسام حبيب.

سقوط شيرين على المسرح

وشهد حفل شيرين عبدالوهاب في دبي، سقوطها على خشبة المسرح خلال احيائها حفلها الغنائي.

كاميرات الفيديو، التقطت مقاطع لشيرين عبدالوهاب أثناء سقوطها على خشبة المسرح، ليقوم المنظمين بمساعدتها للوقوف من جديد على المسرح.

شيرين: السوشيال ميديا هتسيب كل حاجة وتكتب شيرين وقعت

شيرين عبدالوهاب، قالت بعد نهوضها من السقوط على المسرح: كل فنان حصل معاه الموقف ده قبل كده بسبب السبيكرات اللي مفروض تكون مدفونة لكن المنظمين ما بيتعلموش.. والسوشيال ميديا هتسيب كل حاجة وتكتب شيرين وقعت.

قبل الحفل.. تصريحات شيرين عبدالوهاب

شيرين عبدالوهاب قالت في تصريحات تليفزيونية سابقة قبل الحفل: أنا دلوقتي اتعافيت بجزء كبير ولسه فيه شوية حاجات نفسية تعباني، وكل اللي في سن بناتي هم بناتي،وشكرا على كل الحب والاهتمام والدعم لي، وأنا تحت أمر الجمهور اللي شارك في مسيرتي وعمل شيرين عبد الوهاب وأنا ملكهم وأنا بحب الاحساس أوي ومشتقاله.

وأضافت شيرين : سعيدة بالعودة بحفل دبي وبداية من حفل الكويت اللي فات، وفيه مفاجأة خلال أيام بدولة كبيرة وحفل غنائي جديد، ومبسوطة بحياتي والسمكة رجعت للبحر. متابعة: دبي وشها حلو عليا، وأنا بحب المسئولية، وفيه غنوتين جداد هقدمهم في حفل دبي، و عندنا شوية مشاكل ادارية مع شركة روتانا، وأزمة حساباتي الشخصية على السوشيال ميديا هتتحل قريب.

نضال الأحمدية عن شيرين عبدالوهاب: مكسورة ومصدومة في والدتها

شيرين عبدالوهاب بوزن زائد وتصريحات متزنة في أحدث ظهور بعد غياب

سقوط ‫شيرين عبدالوهاب على المسرح خلال حفلها في دبي..صور