طارق عبد الحليم يروي موقفا كوميديا حدث معه بأحد الأفراح.. فيديو

كشف المطرب طارق عبدالحليم، عن موقف كوميدي حدث معه بأحد الأفراح، غنى فيه ببدون مقابل دون أن يكون على معرفة وعلاقة سابقة مع العريس أو أهل العروسين.

وقال طارق عبدالحليم، ببرنامج بنت البلد المذاع على قناة صدى البلد تقديم الفنانة نشوى مصطفى: «مرة روحت غنيت في فرح ببلاش ومكنتش قاصد اروح لهم ودخلت الفرح غلط، وكنت داخل احد الفنادق على النيل، والفندق فيه كذا قاعة في عز الصيف والقاعات كلها شغالة، وكنا جايين من الشغل بنجري، ودخلوا القاعة اللي في وش الباب على طول وانا مكنتش فيها وكنت موجود في القاعة التانية».

وأضاف طارق عبدالحليم: الناس كانت فرحانة وبترقص والناس كانت فكراني جاي كادوه لحد من الفرح، ولقيت صاحب الفرح التاني اللي قاعته جنب القاعة اللي بغني فيها وقالي للدرجادي احنا قليلين عندك وجاي في ميعادنا وبتغني في الفرح اللي جنبنا، ولو حلفتله مش هيصدقني، وعملت 3 و4 أغاني ونزلت من على المسرح.

طارق عبدالحليم يطرح أغنية افتح الهاويس

كانت آخر أعمال طارق عبد الحليم أغنية على طريقة الفيديو كليب تحمل اسم افتح الهاويس وهى من كلمات حماده الزعيم، وألحان وتوزيع بلوكة، ومن إخراج حسام المهدي، وتم طرحها خلال أيام على موقع الفيديوهات يوتيوب.

طارق عبدالحليم يشارك في مسلسل أنا وهي

طارق عبد الحليم شارك في مسلسل أنا وهي بطولة أحمد حاتم، هنا الزاهد، أشرف عبد الباقي، محسن منصور، ميرهان حسين، عارفة عبد الرسول، تأليف مصطفى حمدى، وإخراج سامح عبد العزيز، وينتمى العمل لنوعية الـ 15 حلقة وتدور أحداثه في إطار رومانسي کومیدي.

طارق عبدالحليم يشارك في مسلسل أبو العروسة

الفنان طارق عبد الحليم شارك في الجزء الأول من مسلسل أبو العروسة بأغنيته الشهيرة الرحمة حلوة التي كتب كلماتها أحمد عبد الله، لحن وتوزيع خالد عز.

مسلسل أبو العروسة يكتبه ويخرجه هانى كمال، وشارك في بطولة الجزأين الأول والثاني سيد رجب، سوسن بدر، مدحت صالح، نرمين الفقي، رانيا فريد شوقي، خالد كمال، ميدو عادل، ولاء الشريف، محمود حجازي، أحمد صيام، صفاء الطوخي، محمد حاتم، أماني كمال، ديانا هشام، وكارولين عزمي، كوكى مجدى، نانسى صلاح، ندا عادل، وكتبهما هاني كمال، وأخرجهما كمال منصور.

نشوى مصطفى عن طارق النهري: مندفع ونموذج للشخصية المصرية

وجهه مشرق.. نشوى مصطفى: حلمت بـ ياسر رزق لمدة 3 أيام .. فيديو

نشوى مصطفى تنشر صورة نادرة مع محمد سعد