شوبير: عبد الله السعيد مش مبسوط في بيراميدز..تفاصيل خناقة أوضة اللبس

كشف الإعلامي أحمد شوبير، عضو اتحاد الكرة السابق، تفاصيل خناقة أوضة اللبس في بيراميدز، والتي كان عبد الله السعيد طرفًا فيها، مشيرًا إلى أن اللاعب غير سعيد ويفكر جديًا في الرحيل.

وقال شوبير في تصريحات تلفزيونية:' مازالت مشكلة عبد الله السعيد في بيراميدز قائمة حتى الآن، عبد الله خارج قائمة الفريق غدًا أمام الإسماعيلي'.

ما هى تفاصيل خناقة أوضة اللبس في بيراميدز؟

أضاف:' أنا مش من الناس إللي بيحبوا يتكلموا على خناقات، وخناقته مع مصطفى فتحي والقصة والحدوته، الموضوع كده باختصار إن عبد الله السعيد هو كابتن الفريق، فبيوجه مصطفى في الملعب، مصطفى بيزعل، محدش يكلمني، دخلوا أوضة اللبس عبد الله زعل واتخانق وعلى صوته وانت تسمع الكلام'.

عبدالله السعيد فى مباراة الاتحاد السكندري وبيراميدز عبدالله السعيد فى مباراة الاتحاد السكندري وبيراميدز

تابع:' مصطفى ما عجبوش الكلام، عبد الله خد شنطته وروح، ساب الفرقة ما بين الشوطين وراح ماشي، الإدارة خصمتله مبلغ كبير جدًا'.

أوضح:' عبد الله قعد اليوم الأجازة ورجع اتمرن، لكن العلاقة بينه وبين تاكيس جونياس لم تعد جيدة، وامتدت إلى الإدارة، وكله بيقول مصطفى فتحي إعارة سنة عاوزين نجددله'.

مباراة بيراميدز ونيجيليك بطل النيجر

أشار:' عبد الله السعيد غير متواجد بقائمة بيراميدز لمباراة الإسماعيلي، هلى هى عقوبة من النادي؟ هل هو عبد الله السعيد إللي رافض إنه يبقى موجود مع الفرقة؟ جايز برضو، هل عبد الله بيفكر يمشي في ناير؟ نعم..عبد الله لو الوضع كما هو عليه بيفكر يمشي في ناير'.

أتم:' هل حدد وجهته؟ لا لم يحدد وجهته بعد، هو مش راضي مش مبسوط داخل نادي بيراميدز، هل يتدخل سوط العقل وتنتهي المشكلة؟ كل ده وارد'.

هانى حتحوت يكشف تفاصيل تنازل عبد الله السعيد عن شارة قيادة بيراميدز وخروجه من جروب النادي

قائمة بيراميدز لمباراة الإسماعيلي..استمرار غياب عبد الله السعيد