عدد زيجات طارق الدسوقي .. ياسمين عز ليست الأولى التي يطلب يدها على الهواء

عدد زيجات طارق الدسوقي تساءل عنه الكثير من الجمهور مما جعله يتصدر التريند بمؤشر البحث الأشهر جوجل خلال الساعات الماضية، بعد طلبه الزواج من الإعلامية ياسمين عز على الهواء، بجانب تصريحات الجريئة.

عدد زيجات طارق الدسوقي

عدد زيجات طارق الدسوقي من خارج الوسط الفني والتي أنجب منهن أربعة أبناء، وهم زيجتين حيث قال عنهن: «اتجوزت مرتين، وكل جوازة كانت لمدة 12 سنة».

وتابع طارق الدسوقي في تصريحات تلفزيونية له: «خلفت في كل مرة بنت وولد وبينهم 4 سنين، ودي حاجة غريبة أنا مش فاهمها لحد دلوقتي، وعلاقتي بزوجتي الأولى والثانية حتى بعد الانفصال جيدة جدًّا وأولادي الـ4 بيحبوا بعض أوي».

طارق الدسوقي وياسمين عز

وتابع: «وبيحبوني وأنا كل حاجة في حياتهم وبتابع كل تفاصيل حياتهم كل كبيرة وصغيرة في حياة ولادي الأربعة أنا بتابعها وكل قرار مصيري أنا موجود فيه، وهما بيعتبروني صديقهم مش بس أبوهم».

وقال الفنان طارق الدسوقي للإعلامية ياسمين عز على الهواء: ««أنا شكلي هبعت أجيب المأذون قبل الحلقة ما تخلص»، لترد عليه قائلة: «إحنا إخوات يا أستاذ طارق، أنا أخت الضيوف في البرنامج».

طارق الدسوقي يطلب يد إعلامية

طلب طارق الدسوقي يد إعلامية أخرى على الهواء قبل ياسمين عز، وهي راغدة شلهوب الذي قال لها: «اتجوزت مرتين بس لو أنتي عايزة تحمسيني وتلعبي في دماغي مرة تالتة أنا جاهز، ولو أنتِ معندكيش مانع»، لترد عليه ضاحكة: «الله الله الله.. بس أنت اتجوزت مرتين بس للمفارقة بين أول زواج وثاني زواج 12 سنة».

وقال عن زيجاته في تصريحات تلفزيونية أيضًا: «أول زواج قعدت أنا وزوجتي 12 سنة وخلفت ولد وبنت، وبعد كدا فضلت بعقلي ومحترم نفسي سنتين وبعد كده الشيطان لعب في دماغي فاتجوزت للمرة الثانية وقعدت معاها 12 سنة وخلفت منها ولد وبنت، يعني أنا اللي اتجوز على مراته وطلعت هي هي».

وأضاف: «ولكن أجمل ما في الموضوع إني ولادي بيحبوا بعض وأنا بالنسبة لهم كل شيء وأي قرار مصيري معايا على طول، وبعمل دوري كأب على أكمل وجه، وعلاقتي بطليقتي الأولى والثانية جيدة».

طارق الدسوقي: الدراما أكثر تأثيرا من خطب رجال الدين كونها تعمل على إعادة ضبط القيم والأخلاق

طارق الدسوقي يطلب يد ياسمين عز على الهواء والأخيرة ترد : «أنت أخويا»

تطورات الحالة الصحية للفنان طارق الدسوقي

نجل طارق الدسوقي: «ببقى بطة بلدي قدام أبويا وأنا بمثل».. فيديو

نصائح ياسمين عز: «الدمياطي عينه مش زايغة..والمنوفي بينور الست»