علا غانم: طليقي جاب صحابه و6 سيدات وضربوني وأمي

كشفت الفنانة علا غانم سر عدم طلاقها خلال السنوات الماضية رغم الأزمات بينها وبين طليقها، موضحة أنها كانت ترغب في الطلاق منذ 6 سنوات، وتنازلت وفي أخر عامين سافر زوجها لأمريكا لأنه فقد الأمل في إصلاح علاقته بها.

طلاق علا غانم

وقالت علا غانم في تصريحات تلفزيونية لها: «أنا استمريت في الجوازة دي عشان كنت مشغولة ومش فاضية اتطلق وشخصيته الحقيقية ظهرت منذ 6 شهور، عشان اكتشف إني مصممة على الطلاق».

وتابعت: وقالي هفلسك وهخليكي في الشارع مش لاقية تاكلي، وهو يقدر يعمل ده عقد البيت باسمي ورغم كده طردني منه وضربني أنا وأمي، أمي اتضربت بالشوم، وكان بيبرمني من الروب بتاعي، وكل ده بمساعدة أصدقائه وشلته كان معاه 5 أو 6 سيدات عملت بلاغ واتعملي أمر تمكين».

علا غانم علا غانم

تصريحات علا غانم

واستكملت: «لكني مش هعيش مع واحد مش بحبه ورفضاه بقالي سنوات، أجرت له بيت في أمريكا عشان يعيش فيه، وعرضت عليه نصف ثروتي مقابل الطلاق، لكنه رفض الطلاق».

واختتمت علا غانم حديثها قائلة: «رفض يطلقني عشان كان بيشتغل عندي في الشركة، وقالي هروح فين وهعمل ايه، كان بيصعب عليّ وكنت أتمنى إن الموضوع ده ينتهي في هدوء عشان يعرف يكمل حياته، وعندما رجعت شهر أكتوبر إلى مصر اختلس من الشركة 450 ألف دولار».

علا غانم علا غانم

علا غانم علا غانم

علا غانم

علا غانم: كنت بكذب وطليقي مش أمريكاني

علا غانم تبكي في أول ظهور لها بعد تعدي زوجها عليها بالضرب: مش عايزة أشوف وشه تاني

أول رد من علا غانم على أزمة طليقها بعد خروجها من المستشفى

صرف الفنانة علا غانم وطليقها من سراي النيابة بعد سماع أقوالهما

أشرف زكي يتحدث عن أزمة علا غانم وموقف نقابة المهن التمثيلية