غادة عبد الرازق تنفعل بسبب خبر طلاقها.. ومفاجأة حول ارتباطها بشاب فينيقي

أثارت الفنانة غادة عبد الرازق ضجة وجدلًا واسعًا بسبب تصريحاتها الأخيرة عن الانفصال وارتباطها من جديد، معلقة: «اتضايقت لما قالوا انفصلت عن زوجي الـ 12 وبحس إنهم بيكتبوا حاجات عشان يستفزوني ويستفزوا الناس من ناحيتي».

وتابعت غادة عبد الرازق في تصريحات تلفزيونية لها: «العلاقة الشخصية المفروض متدخلش في الفن»، وعن ارتباطها من جديد قالت: « الله أعلم.. ممكن ألاقي واحد فينيقي».

تصريحات غادة عبد الرازق

أكدت الفنانة مشاركتها ضمن موسم دراما رمضان 2024 المقبل، بعد نجاح مسلسل تلت التلاتة في رمضان الماضي 2023، معلقة: «إن شاء الله بشارك في رمضان 2024، عندي 15 حلقة وهيكون مسلسل مصري بالكامل».

وكشفت غادة عبد الرازق، سبب غياب الفنانين عن زفاف ابنة شقيقتها، وقالت: «عشان الفرح كان في إيطاليا وإحنا كنا عازمين الناس القريبين أوي مننا، وفي ناس مقدرتش تيجي عشان الفيزا والسفارات كانت مقفولة».

غادة عبد الرازق وياسمين عز

وتابعت: «مش حكاية إن مفيش حد من الوسط الفني حضر، بس هو كان أكتر للعيلة ولصحابي القريبين مني، لأنه مكنش معمول في مصر».

وفيما يخص رأيها في محتوى المذيعة ياسمين عز ورضوى الشربيني، علقت الفنانة: «الاتنين أصحابي ومذيعات ناجحات ولكن أنا ممكن يكون ليا رأي تالت أصلًا، مبحبش أقول مين فيهم بتقنعني ولازم يكون وجهة نظري الحياتية اللي اكتسبتها هي اللي بتقودني إزاي أعيش وأعمل بيت وأحترم جوزي وبيتي وولادي».

غادة عبدالرازق غادة عبدالرازق

غادة عبد الرازق غادة عبد الرازق