فريدة سيف النصر تحتفل بعيد ميلاد ابنها بصور نادرة

حرصت النجمة فريدة سيف النصر بالاحتفال بعيد ميلادها ابنها وذلك من خلال عدد من الصور النادرة التي تظهر فيها برفقته.

فريدة سيف النصر برفقة ابنها

نشرت فريدة سيف النصر عبر حسابها بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك صورها برفقة ابنها محمد، وكتبت: 'يا كل دنيتي يا أسباب سعادتي وسبب تمسكي بالحياه عقبال 100 سنة يا محمد ياوحيدي ياكل نفس بتنفسه وكل دقة قلب تقول محمد محمد محمد ومنه ولارا وتاليا'.

وتابعت: 'أحلى ما عملته ليا في حياتي كان نفسي اجيب لك اخت ربنا اداني تلاته..هما من بعدي اخواتك وبناتك وحبايبك مطمنة عليك يارب مايحرمكم من بعض العمر كله...بحبك وبحبهم قد العالم والفضاء والأرض والشمس والقمر والكواكب كلها.. بوسة كبيرة'.

تصريحات فريدة سيف النصر

وعلى جانب أخر، كشفت الفنانة فريدة سيف النصر، أنها قامت بتركيب كاميرات حراسة بعد سرقتها من المنزل لأكثر من مرة، حيث تعرضت حقيبتها الخاصة للسرقة عدة مرات وأيضا اكسسوارات غالية الثمن وملابس باهظة الثمن، قائلة: أنا بكلف لبسي عشان أطلع بالشكل اللائق اللي الناس تحبه وتكون مبسوطة.

وواصلت: أنا بتسرق وأنا نايمة لأني نومي تقيل، يعني لو حد شالني وأنا نايمة مش هحس بيه، وقصة أن الفن حلال أو حرام في حاجه اسمها وسط وممكن الفنان يقول آه أو لأ على حسب اختياراته.

وتابعت خلال مداخلة هاتفية مع الإعلامية نهال طايل، مقدمة برنامج تفاصيل المذاع على قناة صدى البلد 2، موجهة رسالة لبعض زملائها قائلة: لما أنت عندك ملايين من الأجور متنزلش لحد علشان ينتجلك بكام مليون والأمثلة كتير وحاجات تشل، أنا لما بهاجم حد ببقى عارفه أني مش هشتغل لكن مش فارق معايا.

وأردفت فريدة سيف النصر، أن النشأة تكون الشخصية، وفي ناس دماغها كلها البرندات واللبس والشنطة مش عارفة بكام وكلها حاجات تشل عشان في ناس مش عارفة تاكل، معلقة: أنا لو عندي حاجة حلوة مش بقول عليها استنادا لحديث الرسول.