فريدة سيف النصر تدافع عن محمد فؤاد: كفاية تنمر وتنظير على كلمة مجاملة اتقالت وهي صح

حرصت الفنانة فريدة سيف النصر، الدفاع عن المطرب محمد فؤاد والهجوم الذي تعرض له بعد كلامه الذي قاله بحفله الغنائي بالمملكة العربية السعودية.

فريدة سيف النصر وحفل محمد فؤاد

وكتبت فريدة سيف النصر، عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الإجتماعي فيسبوك، وعلقت قائلة:

لله حسابات أخرى يا فؤاد يا محترم.. ما كفاية بقى يا جماعه تنمر وتنظير وتصيد أخطاء كفايه نذبح فنانيين كبار علي كلمه مجامله اتقالت وهي صح عندهم أخلاق وحسن استقبال وكرم.

وتابعت: أنا لا بأغني ولا بطبل ولا انفع في العمر المحترم ده اعمل استعراض أو حفله باقول الحق ومش معني اشكر في بلد يعني بلدي لأه عمر دياب اكتر واحد بيجامبل بس مش بالميكروفون وهما يتجاملوا بيشغلوا الناس اللي نسيناهم احنا لظروفنا مفيش حفلات.

فريدة سيف النصر والسعودية

وأضافت: هما السعودية دي مش عرب زينا ولا احنا لازم نقلب الدنيا علي بعضها..فؤاد محترم واللي في قلبه علي لسانه مايستاهلش كده..ولو كل واحد يلوم نفسه ويعاتبها علي تصرف علي صوره او اي قرف مش هايتكلم علي غيره ..إنسانيا بقاله كتير ماشتغلش وكان مريض..مين عارف عملوا معاه ايه..خلصنا بقي هو لا بنرحم ولا يعجبنا رحمة ربنا بعباده كفايه بهدله في بعض..عيب ياحبايبي عيب.

محمد فؤاد وحفل موسم جدة

محمد فؤاد حقق نجاحًا كبيرًا خلال حفلته في موسم جدة، وأعرب عن سعادته البالغة بعد أن قدم حفلة غنى خلالها الكثير من الأغاني التي تفاعل معها الجمهور. وظهر في حفلته بـ السعودية وهو فاقد الكثير من وزنه وذلك عقب عملية التكميم التي آجراها مؤخرًا.

مسلسل جعفر العمدة في رمضان 2023.. فريدة سيف النصر راقصة شعبية

فريدة سيف النصر تكشف إصابتها: يعني إيه كوبايه تنفجر وتطير

فريدة سيف النصر: قولت للمخرج محمد سامي أنت جايبني تهزقني في جعفر العمدة