كلام غير صحيح.. تامر عاشور يخرج عن صمته ويدافع عن أهل شيرين عبد الوهاب

خرج الفنان تامر عاشور عن صمته، بشأن أزمة الفنانة شيرين عبد الوهاب مع أسرتها، بعد ظهور تسريبات صوتية لطليقها الفنان حسام حبيب، وهو يتحدث مع أحد الأشخاص ويخطره بأن محمد شقيق شيرين عبد الوهاب السبب في ابتعادها عن جمهورها وعن الساحة الفنية مؤخرًا.

 

وأكد تامر عاشور على أن الكلام الذي يتضمنه التسريبات الصوتية لـ حسام حبيب كذب، وليس لها أساس من الصحة وأن شيرين عبد الوهاب منعزلة عن أسرتها خلال الـ ٣ سنوات الماضية.

وأوضح تامر عاشور من خلال صفحته الرسمية على موقع «X - تويتر سابقًا»، قائلاً: «كل اللي اقدر اقوله في موضوع شيرين عبد الوهاب .. ان مفيش كلمه واحده بس من اللي اتقالت وانتشرت صح أنا قريب من اهل شيرين ووالدتها واخوها».

وأضاف تامر عاشور قائلاً: «أنا برضه اقولها اني بحبها وكل الدنيا بتحبها وتحب فنها … أهل شيرين مظهروش ف حياتها اخر سنتين تلاته اهل شيرين هم اهل شيرين من زمان كل نجاحات شيرين كانت وسط اهلها وناسها اللي يشيلوها من ع الأرض شيل».

 

وأشار تامر عاشور، قائلاً: «يارب يبعد عنها كل خبيث واناني وفاشل وممثل . هي اطيب منهم كلهم وهم اللي وقعوها فكل مشاكلها 'انت بمن حولك ' لو اللي حواليك فشله غصب عنك لازم تبقى زيهم وتعافر علشان تقدر تمارس اللي كنت بتعمله ف عدم وجودهم بمنتهى السهولة».

وختم تامر عاشور حديثه قائلاً: «أنا كلت عيش وملح ف بيتها وف بيت امها واخوها وكان لازم اقول الكلام ده علشان الكلام ده هو الكلام الحقيقي ولا كلمه من اللي اتقالت واتسمعت ليها أساس من الصحة … اهل شيرين هم هم اهل شيرين من زمان قوي .. بالعقل».