لوسي: ابني درس هندسة وبيحترم ويقدر شغلي

تحدثت الفنانة لوسي عن مواقف لها مع ابنها فتحي وموقف من عملها بالرقص والفن، قائلة: «أنجبت طفلًا وربيت مع زوجي رجلًا يفخر بي».

لوسي وابنها

وقالت لوسي في تصريحات تلفزيونية لها: «ابني حصل على بكالوريوس هندسة ميكانيكا ويعمل في الولايات المتحدة الأمريكية ويحضر لماجستير ولما قالي هزي كويس كان صغير وبيهزر».

وتابعت الفنانة لوسي قائلة: «كان في حفلة عاملها التلفزيون المصري في الساحل الشمالي وكنت برقص فيها والتلفزيون كان بيذيعها وكان عنده 7 سنوات، دلوقتي لما كبر بيحترم ويقدر شغلي ويقولي ربنا معاكِ.

لوسي وابنها لوسي وابنها

تصريحات لوسي

وأشارت لوسي إلى أنها ترقص في أعياد ميلاد وحفلات خطوبة أصدقاء نجلها فتحي، مضيفة: «بيشدوني وأرقص، كل أصحاب ابني صبيان وبنات صحابي، أنا صاحبة العائلة، كلهم بيحبوا يتعرفوا عليّ، وبيقولوا فخورون بإن ده ابنك عشان متربي وجدع وشهم، ابني مصري ابن مصرية جدعة، فتحي بيحط علم مصر على ظهره وينتخب رئيس الجمهورية».

واستكملت: «أنجبته في أمريكا لأن أمي ماتت ومات توأم لي في بطني بمصر، كنت بروح للدكتور ميعرفش إني حامل في توأم وإنهم ميتين بقالهم أسبوعين وكنت بموت».

واختتمت لوسي عن حملها وإنجابها في أمريكا قائلة: «عملت عملية واكتشفت إن في جسمي سم وحزنت عليهما، ولما توفت أمي بحثت على أم لي، فذهبت إلى أمريكا عند أختي».

لوسي

الفنانة لوسي الفنانة لوسي

الفنانة لوسي الفنانة لوسي

لوسي: أنا رقاصة ومش خايفة أموت وأنا لابسة البدلة

ملخص مسلسل المداح 3 الحلقة 6.. لوسي تهدد مصير حمادة هلال

لوسي تفجر مفاجأة عن أزمتها بالمسرح القومي: أرفض الإيماءات الخارجة

مسرحية الحفيد.. رد ناري من تامر فرج على لوسي: الكاميرات سجلت

مسرحية الحفيد.. لوسي: استمريت في العرض 44 ليلة رغم التجاوزات ورد قانوني على الاتهامات