ليلى عز العرب تكشف كواليس ترك وظيفة مديرة بنك من أجل العمل كومبارس.. فيديو

ليلى عز العرب تحدثت عن شدة والدها عليها، وعن كيف تركت عملها كمديرة بنك من أجل أن تعمل كومبارس، كما تحدثت ليلى عز العرب عن طريقة تربيتها لأبناءها.

ليلى عز العرب تتحدث عن بداية دخولها التمثيل

وقالت ليلى عز العرب خلال استضافتها في برنامج ساعة زمن الذي تقدمه المذيعة مايا الشربيني على قناة صدى البلد، وقالت: 'كنت مديرة بنك، وروحت اشتغلت كومبارس صامت، وعملت كده عشان قولت لازم أجرب نفسي، لأن كان ممكن أكون بيتهايلي إني بعرف امثل، فعشان كده كان لازم أجرب'.

وتابعت: 'بحب البدايات في كل حاجة، وأخد كل حاجة من تحت في الشغلانات، ولو بشتغل هنا في البرنامج معنديش مشكلة أكون من عاملات الخدمات اللي بينضفوا الاستوديو عشان أشوف الكاميرات ووضعها، والبدايات دايمًا مهما كانت بتديني حماس وبتعملني حاجات في حياتك العادية مش هتتعرضلها'.

ليلى عز العرب تتحدث عن والدها

كما تحدثت ليلى عز العرب عن والدها وقالت: 'أبويا كل مهتم بالسك عليا، ومن كتر ما كان بيحبني وبيخاف عليا، انطبق عليه مقولة ومن الحب ما قتل وخنق، ولحد ما اتجوزت، كان أبويا بيوديني ويرجعني من الجامعة وبيوديني ويرجعني من الشغل، وياويلي لو اتأخر عليا وفكرت أخد تاكسي'.

وأضافت: 'الخوف الزيادة بغرض حماية اولادك مش صح، وطول عمري كنت معترضة وأثر عليا، وده خلاني ربيت ولادي العكس تمامًا وربتهم، على الحرية، لأني كنت شايفة الفرق وفرق الأجيال، وممكن من كتر خوفي على حد أجيب أجله، زي القطة اللي كلت عيالها'.

ليلى عز العرب: إبني لو انضم لجماعة إرهابية هسمح بإعدامه ولو شهر بحد هجلده.. فيديو

ليلى عز العرب تكشف حقيقة اعتزالها الفن

ليلى عز العرب: «طلعت كومبارس صامت في فيلم معالي الوزير بأجر 100 جنيه» .. فيديو

ليلى عز العرب: تخرجت من الجامعة وعمرى 16 سنة ..وانتقلت من الصف الرابع لأولى إعدادى مباشرة.. فيديو

ليلى عز العرب لـ «شيرين»: «الفنان قدوة.. وبلاش تهزري على البلد».. فيديو