محمد رمضان يتلقى هدية من جمهوره لشخصيته في جعفر العمدة

كشف الفنان محمد رمضان، عن الهدية التي تلقاها من أحد جمهورها عن الشخصية التي يقدمها في مسلسل جعفر العمدة التي يخوض من خلاله المنافسة في موسم دراما رمضان 2023.

هدية محمد رمضان من جمهوره: صورة بالذهب

ونشر محمد رمضان، الصورة، عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الإجتماعي إنستجرام، وعلق قائلا: هدية جميلة صورة جعفر العمدة بالذهب.. ربنا يديم الحب يا أجمل جمهور في الدنيا.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mohamed Ramadan (@mohamedramadanws)

مسلسل جعفر العمدة في مسلسلات رمضان 2023

مراته التانية في ناس ضربوها في الشارع وسقطوها، وده أول مشهد في المسلسل بعد 19 سنة مانع زوجاته من الخلفة، علشان مش عايز يتوجع تاني، وميعرفش مين اللي عمل فيه كده، وميعرفش ابنه ميت ولا عايش، لو ميت هيرتاح وهيعرف يكمل، وجرحه مش بيتنسى إزاي الراجل ده عايش مع همه، طب هل زيجاته العديدة هي اللي بتلهيه عن الهم، هل هو هيلاقي ابنه، وهل هيعرف مين اللي عمل في ابنه كده.

أحداث مسلسل جعفر العمدة

مسلسل درامي تشويقي رومانسي، والموضوع الأساسي بين جعفر العمدة وابنه، والموضوع مش هو التعدد وده جزء من الحكاية، والطريقة ديه هتكون ممتعة للجمهور

فريق عمل مسلسل جعفر العمدة

يضم مسلسل جعفر العمدة في بطولته بجانب محمد رمضان، عدد من النجوم مثل زينة، إيمان العاصي، هالة صدقي، مى كساب، عصام السقا، مجدي بدر، منة فضالي، أحمد فهيم، دعاء حكم، أحمد داش، منذ رياحنة، بيومي فؤاد، جورى بكر، طارق النهري، فريدة سيف النصر، وآخرين.

أحمد داش في رمضان 2023 بعملين.. أحدهم أمام محمد رمضان

محمد رمضان عن مسلسل جعفر العمدة: دسم وسيتخطى نجاح البرنس والأسطورة

محمد رمضان في ظهور جديد من كواليس مسلسل جعفر العمدة