محمود العسيلي : أنا راجل شرقي متفتح.. وهذا أفضل ماحدث في 2022

تحدث الفنان محمود العسيلي عن علاقة الرجل والمرأة وأفضل ما حدث له في عام 2022، قائلًا: «أحلى حاجة حصلت لي إني ابتدينا نرجع تاني نعمل حفلات برة».

تصريحات محمود العسيلي

تابع محمود العسيلي في تصريحات تلفزيونية له: «وحفلة موسم الرياض كانت من أحلى الإنجازات وإننا اجتمعنا بالجمهور العظيم ده».

وكشف محمود العسيلي أكثر الأشياء التي يفضلها في المرأة، قائلًا: «أهم حاجة في الست الذكاء تكون ذكية في قراية الراجل وكيفية التعامل معاه، والست الذكية لو قفشت الراجل هتعرف تتعامل معاه إزاي».

وأضاف الفنان محمود العسيلي: «وهيكون يستاهل بس في نفس الوقت تحافظ على جوزها وبيتها، ومش كل الرجالة طيبين والستات مش مولودين أشرار».

محمود العسيلي محمود العسيلي

محمود العسيلي يدافع عن المرأة والرجل

قال محمود العسيلي أيضًا: «أنا راجل شرقي ومتفتح في نفس الوقت، مفيش حاجة اسمها الراجل يعمل اللي هو عايزه والست متعملش العلاقات كلها مبنية على خد وهات والعلاقة اللي مبنيه على خد بس تبقى علاقة فاشلة ممكن نعمل توزان إن إحنا ندلع بعض».

وفي سياق آخر، حقق العسيلي نجاحًا كبيرًا بأغنية «دوم دوم» من كلمات الشاعر تامر حسين، ولأول مرة يتعاون فيها محمود العسيلي مع الملحن عزيز الشافعي، والأغنية توزيع موسيقى أحمد طارق يحيى، والأغنية تم طرحها أيضا على جميع المتاجر الإلكترونية، وعلى محطات الراديو.

محمود العسيلي يطرح أحدث أغانيه «دوم دوم»

محمود العسيلي بسبب البرد: « أخر مره لبست بنطلونين فوق بعض كان في موسكو»