«مريض نفسي».. ريم البارودي تكشف حقيقة اختطافها

خرجت الفنانة ريم البارودي عن صمتها، وأعربت عن انزعاجها من شائعات اختطافها التي انتشرت خلال الساعات القليلة الماضية.

وكتبت ريم البارودي عبر خاصية الستوري التابعة لحسابها الرسمي بموقع انستجرام: «مريض نفسي هو واللي زيه وللأسف ملهمش علاج، منزل عنده على صفحته على فيس بوك إني مخطوفة، ولكن بلدنا فيها قانون لا وبيأكد كمان في كل تعليق إني اتخطفت».

شائعة اختطاف ريم البارودي

وتابعت: «يغور حبك وأزعل على نفسك، تغور الفلوس وقلة التربية، قمة العبث».

وفي وقت سابق، أثارت الفنانة ريم البارودي ضجة واسعة وجدلًا كبيرًا خلال الساعات الماضية، بعد أن كشفت العديد من أسرارها وخلافاتها مع عدد من النجوم والمشاهير بالإضافة إلى محاولة إنهاء حياتها.

ريم البارودي ريم البارودي

تصريحات ريم البارودي

كشفت الفنانة ريم البارودي حقيقة ترشيحها لمسلسل جعفر العمدة ضمن موسم دراما رمضان 2023 الماضي، لتقدم شخصية دلال التي ظهرت بها الفنانة إيمان العاصي.

نفت الفنانة ترشيحها لمسلسل جعفر العمدة، وقالت عن مخرج العمل في تصريحات تلفزيونية: «معرفش محمد سامي مش بيحبني ليه، ومبقتش أعرف مين بيحبني ومين لا، وخسرت ناس كتير في الوسط وبره الوسط لأنهم لمة كذابة، و50٪ بيحبوني و50 لا، ومفيش حد وقف جنبي غير واحدة بس».

وتحدثت ريم البارودي عن علاقتها بعدد من نجوم الفن، ومنهم الفنانة وفاء عامر قائلة: «زعلي من وفاء عامر بقاله سنة وشهرين، ومعرفش ليه طلعت وقالت إنها كانت بتسمع من طرف واحد في حد مسخنها عليا، هو إنتي أيام أحمد سعد سمعتي من طرفين؟.. لا أفهم لماذا تقول إنها ترفض التدخل في الخلاف مع ريهام سعيد، هي تدخلت بالفعل طريقتها في الحديث مختلفة».

وتابعت: «يبدو أنها غاضبة من شيء ما.. هي ست بتاعة ربنا وبتعمل عمرة وتصلي، لكن إنتي مسمعتيش المشكلة من طرف واحد، أنا زعلت منها لأنها الممثلة الوحيدة اللي راحت فرح المتهم اللي حصلت على حكم ضده، ولما سألتها قالت لي أنا بسحبه لينا.. فلما أشوفها بتتكلم كده دلوقتي، ألطم على وشي ولا أقطع شراييني؟ من وفاء عامر وتصريحاتها واللي بتعمله معايا، أنا اصلا مش بكلمها».

ريم البارودي