«مش أنا اللي كتبت الجملة دي».. منة عدلي القيعي تكشف مفاجأة عن أغنية هنا مصر بعد فوز المنتخب
أعربت الشاعرة الغنائية منة عدلي القيعي بسعادتها، بسبب تداول أغنية هنا مصر، بعد فوز منتخب مصر على نيوزيلندا.
كتبت منة عدلي القيعي في منشور عبر حسابها الرسمي بموقع فيس بوك: «مبسوطة جدًا بانتشار أغنية هنا مصر وحبكوا ليها وكل شوية حد بيبعتلي حاجة عليها ولذلك وجب التنويه».
وتابعت: «الأغنية كلماتي أنا وخالد عصام.. ألحان أحمد طارق وعسيلي وخالد عصام.. توزيع أحمد طارق يحيى».
واختتمت منة عدلي القيعي: «وعلى فكرة.. خالد هو اللي قال يا مصر بتعمليها إزاي مش أنا.. شكرًا.. وألف مبروك لمصر».
تابعوا قناة صدى البلد على تطبيق نبض